راهپیمایی ۱۳ آبان در سه نقطه شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود

صفاتی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در سه نقطه شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«مهدی صفاتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار کرد:13 آبان برای ما یک اتفاق تاریخی است و باید درس انقلاب را به نسل جوان انتقال داد.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: یوم‌الله 13 آبان، روز نمایش خشم مقدس مردم انقلابی علیه توطئه‌های استکبار جهانی و عوامل فریب خورده آن در بر هم زدن امنیت عمومی و آرامش جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان صومعه‌سرا در سه نقطه شهر صومعه‌سرا، شهر گوراب‌زرمیخ و تولمشهر برگزار می‌شود گفت: راهپیمایی در شهر صومعه‌سرا از ساعت 11 صبح آغاز و از مسیر سپاه پاسداران به سمت میدان اصلی شهر و مصلی نماز جمعه انجام خواهد شد.

 

صفاتی تصریح کرد: حضور پرشور مردم همیشه در صحنه شهرستان صومعه‌سرا در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان سران استکبار جهانی و رسانه‌های جیره‌خوار و وابسته به آنان خواهد بود.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 13 آبان ثابت کنند این ملت و جوانان بیدار و انقلابی در راه رسیدن به همه اهداف عزتمندانه خود و مبارزه با استکبار و تجدید پیمان با شهیدان خود همچنان ایستادگی می‌کنند و از راه و آرمان خود دست بر نمی‌دارند.

کد خبر 1228893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha