جشنواره ساخت بادبادک رنگی ویژه دهه نودی ها برگزار می شود

جشنواره ساخت بادبادک رنگی با رنگ پرچم ایران ویژه دهه نودی ها همزمان با روز ۱۳ آبان در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با روز 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط ولایت، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با حضور اقشار مختلف تدارک دیده شده است که در این روز اجرا خواهد شد.

 

برگزاری جشنواره ساخت بادبادک رنگی با رنگ های پرچم پر افتخار ایران اسلامی ویژه دهه نودی ها از جمله این برنامه ها است که به همت پایگاه فاطمیه 4، حوزه حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

 

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند با حضور در راهپیمایی 13 آبان و روز دانش آموز آثار خود را در میدان سرداران روبروی مصلای بیت المقدس به نمایش بگذارند و هدیه ای به رسم یادبود دریافت کنند.

 

برپایی 10 غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمای 13 آبان با موضوعات کودک، عفاف و حجاب، مسابقه، نقاشی و کاردستی و ... از دیگر برنامه های فرهنگی ترتیب داده شده برای این روز است.

 

برپایی تجمع گسترده اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی استان مرکزی و شهر اراک از ساعات اولیه صبج جمعه در میدان شهدا،اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی و اجرای سرود توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این روز است.

 

مراسم ۱۳ آبان روز جمعه به صورت راهپیمایی در ۳۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود و این راهپیمایی در شهر اراک ساعت ۱۰ صبح از محل میدان شهدا به سمت خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان دکتر حسابی تا مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 1228896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha