برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند

حجت‌الاسلام شایان گفت: در شرایطی که دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در جامعه هستند، برگزاری باشکوه این راهپیمایی می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را نقش برآب کند.

حجت‌الاسلام «علی شایان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با بیان اینکه به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری، ما هیچگاه دشمن را فراموش نخواهیم کرد اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که ملت ما در این روز نشان می‌دهد هر میزان از عمر انقلاب طی شود، مبارزه با دشمن و شناخت آمریکا به عنوان دشمن شماره یک ملت فراموش نخواهد شد.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ افزود: همانطور که مردم ما در همه عرصه‌ها فعالانه حضور پیدا می‌کنند، قطعا در راهپیمایی 13 آبان تحت عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور گسترده خواهند داشت.

 

وی گفت: یوم‌الله 13 آبان نماد وحدت ملت همیشه در صحنه ایران است و همه اقشار مختلف مردم باید به نحو شایسته در این راهپیمایی عظیم و مهم حضوری پرصلابت داشته باشند که بدون شک راهپیمایی امسال بخاطر مسائل کشور خیلی اهمیت دارد.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در جامعه هستند، برگزاری باشکوه این راهپیمایی می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را نقش برآب کند.

 

امام جمعه موقت گوراب زرمیخ با بیان اینکه با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 13 آبان مظهر عینی استکبار ستیزی ملت فهیم و انقلاب ما است خاطرنشان کرد: این راهپیمایی فقط به قشر خاصی مثل دانش آموزان تعلق ندارد و همه افراد باید در آن مشارکت جدی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1228925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha