توزیع ۸۵ سری جهیزیه بین زوج های نیازمند شهرستان مارگون

به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مارگون ۸۵ سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» امروز(۱۲ آبان ماه) در جمع تعدادی از زوجین جهت اهداء جهیزیه با تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام می توان زندگی را معنوی و الهی کرد.

 

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت های بسیاری به ملت شریف ایران اسلامی تقدیم کرد و ما باید قدردان این نظام انقلاب اسلامی باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: زندگی باید با ذکر و یاد خدا آغاز شود و اگر در زندگی از یاد خدا غافل شدیم، خیری در این زندگی نیست.

 

حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی این همه نعمت به ما داد که نمی توان نعمت های انقلاب را شمرد و مردم باید قدردان این نظام و انقلاب و برکات آن باشند .

 

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: بعضی ها به دلیل یک گرانی یا یک کمبود، کل نظام را زیر سوال می برند، این افراد بی انصاف هستند و تحت تاثیر رسانه دشمن قرار گرفته اند.

 

وی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: اگر بصیرت و سواد رسانه ای نداشته باشیم، قطعا در پازل دشمن قرار خواهیم گرفت و نتیجه اش همین می شود که عده ای فریب خورده به خیابان ها بریزند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی هتاکی کنند.

 

حجت‌الاسلام خواجه پور با تشکر از کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان مارگون، خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده این نهاد مقدس قابل تحسین و تقدیر است و مردم عزیز باید قدردان این نهاد مقدس باشند.

 

امام جمعه شهرستان مارگون در پایان ضمن تبریک مجدد به زوجین، گفت: برای تحکیم خانواده، ایمان به خدا و توجه به دو مقوله صداقت و امانت داری در زندگی بسیار مهم است که باید این موضوعات را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

کد خبر 1228936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha