ضرورت حضور گسترده و باشکوه مردم و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت عمومي از مردم بصير و استكبارستيز استان، خواستار حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی۱۳ آبان در همه مناطق استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشورمان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

 

«بسمه تعالی»

يوم الله 13 آبان حماسۀ بزرگ ايستادگي، مقاومت و استكبار ستيزي كه در حافظۀ ملت انقلابي و بصير ايران، روزي اثرگذار و فراموش نشدني است.

تلاقي سه رويداد مهم تاريخي (تبعيد حضرت امام خميني «رحمت الله عليه»، حمله دژخيمان رژيم پهلوي به دانش آموزان مظلوم در سال ١٣۵٧ و همچنين خروش انقلابي دانشجويان پيرو خط امام و تسخير لانه جاسوسي آمريكا در بهمن ماه ١٣۵٨) نقطه عطف بزرگي در تاريخ پر افتخار مبارزات به شمار مي رود.

اين روز بزرگ و حماسه‌ساز، هر ساله يادآور طنين فريادهاي آزادي خواهي، عدالت گستري و ظلم ستيزي بت شكن زمان خميني كبير، عليه استكبار و استبداد جهاني است كه انقلاب دوم در تسخير جاسوسخانۀ آمريكا و شكست هيمنۀ پوشالي آمريكاي جنايتكار و تروريست پرور توسط دانشجويان مسلمان پيرو خط امام، نام گذاري شد و به عنوان نقطه پيوند برگ هاي زرين تاريخ آزادگي ملت بزرگ ما، جلوه گر تابلوي زيبايي از رشادت، بيداري، خردمندي و عقلانيت، وحدت و همدلي است، جلوه نمايي مي كند.

امسال در حالي به استقبال يوم الله 13 آبان مي‌رويم كه شاهد حلقه‌اي جديد از پازل خباثت و جنايت استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل به سركردگي آمريكاي تروريست پرور به دست عمال و مزدبگيران داخلي‌شان در حرم امن حضرت احمد ابن موسي «عليهما السلام » شاهچراغ و به خاك و خون كشيدن و قتل عام مردان و زنان و كودكان بي‌گناه اين مرز و بوم هستيم كه با كمك دنباله‌هاي خود و رسانه‌هاي ضد انقلاب خارج نشين، خط اغتشاش و ناآرامي را در ايران اسلامي پيگيري مي كنند.

اگر چه با هوشياري و بصيرت ملت فهيم و بصير ايران اسلامي و اقدام قاطعانه و به موقع نيروهاي انتظامي و امنيتي، موفقيتي نداشته، بلكه دست و پا زدن ها و عقده گشايي هاي از روي استيصال و درماندگي در مواجهه با ايران قوي و مستقل است و از نشانه هاي بارز زوال و افول استكبار و رژيم آمريكاست.

مراسم رسمي يوم الله  13 آبان «روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و روز دانش آموز» كه مصادف با هفتمين روز شهادت جانسوز شهداي مظلوم شاهچراغ (ع) مي باشد؛ در سراسر استان كهگيلويه و بويراحمد همزمان با سراسر كشور با شعار محوري «١٣ آبان حماسۀ ايستادگي، مقاومت و استكبار ستيزي» در روز جمعه 13 آبان برگزار خواهد شد و مردم شهيدپرور و انقلابي استان همگام با ملت استكبار ستيز ايران بار ديگر با نمايش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخي كوبنده و قاطع خواهند داد.

اين مراسم در مركز استان شهر ياسوج، روز جمعه 13 آبان « ساعت 9:30 صبح» از ميدان هفتم تير، خيابان طالقاني، خيابان حضرت وليعصر(عج) تا مصلاي بزرگ امام خميني(رضوان الله تعالي عليه) با حضور گستردۀ اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجويان انقلابي برگزار خواهد شد.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كهگيلويه و بويراحمد، ضمن دعوت عمومي از مردم بصير و استكبارستيز استان به ويژه دانش آموزان و دانشجويان عزيز، اين پيشگامان گام دوم انقلاب اسلامي مي‌خواهد تا با حضور شكوهمند، وحدت‌بخش و دشمن شكن خود در مراسم يوم الله 13 آبان در سراسر استان، ضمن اعلام حمايت از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و تجديد ميثاق با امامين انقلاب و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و مدافعين حرم به ويژه شهداي اخير امنيت و حرم حضرت شاهچراغ (ع)، با صداي رسا اعلام كنند در گام دوم انقلاب، همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژيم مستكبر آمريكا، تا آخر ايستاده و با بصيرت و هوشياري كامل و مقاومتي آگاهانه تمام توطئه هاي شوم استكبار را خنثي نموده و در مسير پيشرفت و فتح قله هاي عزت و شرف و اقتدار، پيروي از اسلام عزيز و خط ولايت و رهبري را تنها مسير پيش روي ملت مقاوم و رشيد ايران اسلامي مي دانند.

کد خبر 1228942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha