فرهنگ اربعین فرهنگ مقاومت و عدالت محوری است

حجت الاسلام عبداللهی، گفت: فرهنگ اربعین فرهنگ مقاومت و عدالت محوری است و موکب داران فرهنگ اربعین را به شهرهای مختلف مخابره کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(12آبان)، در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی در کوهدشت، اظهار داشت: ماهیت اربعین ماهیت استکبارستیزی، ظلم ستیزی، آزادی و آزادگی است و پرورش دهنده مدافعان حرم، امنیت و سلامتی است که در راه مقدسی به شهادت رسیدند.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان افزود: امروز پیوند زائر و خادم بسیار متفاوت است چراکه این پیوند فرهنگ اربعین را به کشورهای مختلف مخابره می کند و نشان می دهد که زائران حسینی آماده ظهور هستند.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ اربعین فرهنگ مقاومت و عدالت محوری است، گفت: موکب داران فرهنگ اربعین را به شهرهای مختلف مخابره کردند.

 

حجت الاسلام عبداللهی اظهارکرد: در سال های اخیر موکب دارانی به استقبال زائران رفتند و خدمت رسانی کردند؛ خادمانی نیز با برپایی مواکبی در داخل کشور، اربعین را به داخل مرزها آوردند.

 

وی عنوان کرد: فرهنگ اربعین احیا کننده اسلام ناب محمدی است و باید جهاد تبیین در زمینه فرهنگ اربعین در بین دانش آموزان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام عبداللهی اظهارداشت: دنیایی که اغتشاشات را به نمایش می گذارد در مقابل مراسم بزرگ پیاده روی اربعین که بزرگترین اجتماع جامعه بشری بود، سکوت کرد.

کد خبر 1228961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha