دشمنان به دنبال نابودی مسلمانان و غارت ثروت ممالک اسلامی هستند

ماموستا رستمی گفت: آنچه دشمنان برای کشورهای اسلامی می خواهند نابودی مسلمانان و غارت ثروت‌های ممالک اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی عصر پنج شنبه(12 آبان ماه) در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: امروز آنچه دشمنان برای کشورهای اسلامی می‌خواهند نابودی مسلمانان و غارت ثروت‌های ممالک اسلامی است و هیچگاه مردم ایران بدنبال ناامنی کشور نبوده و نیستند چراکه می دانند دشمن دلسوز آنها نیست و نخواهد بود.

 

امام جمعه سنندج بیان کرد: مهمترین اصل در جوامع اسلامی شایسته‌سالاری است و خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات جامعه مصداق واقعی شایسته‌سالاری به شمار می‌رود.

 

وی با اعلام اینکه دولت باید آنچه در توان دارد را برای خدمت به مردم و جلوگیری از فساد و ناعدالتی بکار بگیرد، افزود: جوانان تحصیلکرده بیکار در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست لذا برای اشتغالزایی این افراد باید چاره‌اندیشی شود.

 

ماموستا رستمی اذعان کرد: دین اسلام بر عدالت اجتماعی و مقابله با فساد و ظلم تاکید دارد و از دیدگاه قرآن هم مسئول و مسئولیت‌ها از ارزش بسیار والایی برخوردارند و بزرگان دین در این باره بسیار سخن گفته‌اند.

 

وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی و تامین معیشت مردم در کشوری که به لحاظ منابع خدادادی در دنیا بی‌نظیر است، امکان‌پذیر است و باید این امر اتفاق بیفتد چرا که مردم خواهان عدالت، پایین آمدن تورم و ایجاد اشتغال برای جوانان هستند و در ایران با این میزان ثروت، افراد تهیدست و نیازمند نباید وجود داشته باشد.

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: ملت کشور و نظام را دوست دارند، اما از ناعدالتی‌ها و وعده‌های انجام نشده نگران هستند و اگر شرایط رفاهی و معیشتی مردم بهبود یابد خودشان با تمام توان از امنیت کشور دفاع می‌کنند و به هیچ دشمنی اجازه تعدی نخواهند داد.

کد خبر 1229007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha