اتحاد و انسجام توان پوشالی  ابرقدرتان را در هم می شکند

محمدی کیا گفت: اتحاد و انسجام درونی مثل دوران دفاع مقدس و پس از آن توان پوشالی ابرقدرتان را در هم می شکند.

«علی محمدی کیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به مناسبت روز 13 آبانماه اظهارداشت: اتحاد و همدلی در پرتو احساس مسئولیت در عرصه های مختلف دفاع از نظام و کشور اسلامی لازم است .

 

فرماندار تیران و کرون افزود: اتحاد و انسجام هیچ ابرقدرتی نمی تواند خدشه ای به آرمان های والای ملت همیشه بیدار ایران اسلامی وارد نماید بلکه قدرت پوشالی آنان را در هم می شکند.

 

وی با بیان اینکه همه ملت ایران در طی سالیان گذشته تاکنون با وجود تمامی دشمنی ها و توطئه های استکبار جهانی ایستاده اند، تصریح کرد:  اتحاد و همدلی بهترین ها را برای ایران سرافراز رقم زده است .

 

محمدی کیا با اشاره به حضور در راهپیمایی 13 آبانماه تصریح کرد: دانش آموزان دلیر و شجاع با بهره گیری از رهنمودهای پدرانه مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وو همچنین با احساس مسئولیت در برابر سرنوشت کشور همگام با دیگر اقشار جامعه برای دستیابی به بهترین ها تلاش کنند.

 

وی به رویداد 13 آبانماه ۱۳۵۷ دانش آموزان با تجمع در دانشگاه تهران، اذعان داشت: این اتفاق  موجب آبیاری نهال نوپای نهضت اسلامی شد.

 

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: آنان به جهانیان ثابت نمودند تلاش برای رسیدن به آرمان ها و حفظ ارزش ها سن و سال نمی شناسند و همه افراد جامعه در تعیین سرنوشت خویش سهیم اند.

کد خبر 1229021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha