حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه دشمنان را خنثی می کند

مولوی فاروغی ضمن تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز دانش آموز را باعث خنثی شدن توطئه دشمنان دانست.

مولوی غلام حیدر فاروغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ضمن تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، حضور مردم را باعث خنثی شدن توطئه دشمنان دانست.

 

امام جمعه اهل سنت در بیرجند با اشاره به ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی، بر حضور مردم و دانش آموزان در راهپیمایی تأکید کرد و اظهار داشت: امسال هم مانند سنوات گذشته مردم باید با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان نقشه های استکبار جهانی و دشمنان نظام را نقشه بر آب کنند.

 

وی بابیان اینکه شرکت در راهپیمایی ها تأثیر زیادی بر دشمنان نظام دارد، افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، بر روی افرادی که به دنبال اقداماتی علیه نظام هستند تأثیر بسزایی دارد.

 


امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به این مهم که برخی افراد جامعه خواسته های قانونی و شرعی دارند، گریزی به سخنان مقام معظم رهبری زد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را بر زمین نگذارید.

 


مولوی فاروقی افزود: از افرادی که خواسته شرعی و قانونی دارند نمی توان به عنوان اغتشاشگر نام برد اما در این بین عده ای با سوء استفاده به دنبال تخریب اموال مردم و اموال عمومی هستند که این موارد را محکوم می کنیم.

 

 

‌وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است، اقدامات افرادی که در داخل و خارج کشور برعلیه منافع نظام قدم بر می‌دارند و به دنبال ضربه زدن به نظام هستند را محکوم کرد.

 


وی در پایان خواستار حضور گسترده مردم اعم از شیعه و سنی، دانش آموزان به صورت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان شد.

 

 

 

 

کد خبر 1229027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha