معاون هنری و سینمایی همه ظرفیت های حوزه هنر را با نگاه ویژه مدنظر قرار دهد

درخشان از معاون هنری و سینمایی خواست نگاه تنها به یک حوزه هنری خاص نداشته باشد، بلکه همه ظرفیت های حوزه هنر را با نگاه ویژه مدنظر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» در آئین تکریم و معارفه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر تغییرات در این اداره تلخی داشته باشد برای بنده به عنوان مدیر کل بوده، هرچند که تغییرات امری طبیعی و ممکن است برای کسی سخت باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سیستم تغییرات، نگاه به شخص نیست، گفت: تغییرات در جامعه و کشور امری طبیعی بوده و با توجه به تغییرات در سطح کلان کشوری در استان ها نیز تغییرات در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی یکی از مولفه های خود در مرکز استان و شهرستان ها را انتخاب نیروهای تخصصی از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: با توجه به اینکه خود نیز بزرگ شده این سیستم هستم خودم را اخلاقا ملزم به استفاده از ظرفیت افراد تحصیل کرده مجموعه می دانم، زیرا وقتی این ظرفیت در مجموعه وجود دارد باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.

 

درخشان «بیژن علی بازی» معاون سابق هنری و سینمایی را در کنار خود دارای جایگاه ویژه و خاصی دانست و ادامه داد: همه از یک خانواده بوده و آقای علی بازی از ویژگی های ممتازی برخوردار بوده که بخشی از آنها برگرفته از منش خانوادگی وی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معاون سابق هنری و سینمایی را فردی صبور، آرام و همراه دانست و گفت: به صورت اخلاقی و تخصصی از ظرفیت های آقای علی بازی و تجربیات وی استفاده خواهیم کرد.

 

وی در ادامه به انتخاب هنرمند شاخص استان «سید محمد سلیمی راد» به عنوان معاون هنری و سینمایی این اداره کل اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ضرورت استفاده از هنرمندان شاخص و ممتاز در این مسئولیت، «سلیمی راد» شخصیتی ممتاز، شاخص و فرزند شهید و همچنین آشنایی با سیاست های وزارت خانه و استان دارد.

 

درخشان از معاون هنری و سینمایی خواست که ضمن صیانت از ویژگی های هنری استان، ارتباط مستمر با هنرمندان و تعامل با آنها را مدنظر قرار دهد و نگاه تنها به یک حوزه هنری خاص نداشته باشد، بلکه همه ظرفیت های حوزه هنر را با نگاه ویژه مدنظر قرار دهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حوزه معاونت هنری و سینمایی حوزه های موثر و تخصصی بوده و همه از بیرون فرهنگ و ارشاد اسلامی را با این حوزه می شناسند.

 

وی خواستار سازماندهی انجمن ها به بهترین شکل ممکن شد و گفت: کارشناس یک اداره ضمن نگاه هنری، باید محدودیت ها و ظرفیت های یک سیستم را مدنظر داشته باشد.

 

درخشان در ادامه، خاطرنشان کرد: در مدت زمان حضور در مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت هایی علی رغم مشکلات مالی به ویژه در حوزه فرهنگی صورت گرفت و امیدواریم که در نیمه دوم سال شرایط برای حوزه فرهنگ و هنر استان متفاوت تر باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید دوباره بر اینکه فرهنگ و ارشاد به صورت طبیعی در مقطعی با مشکل مالی مواجه می شود، گفت: تلاش کردیم چراغ و شمع فرهنگ ارشاد اسلامی خاموش نشود و در ابتدای سال فعالیت های فرهنگی، هنری و مردمی در شهرستان های استان برگزار شد.

 

در این آئین «داوود طلوعی» به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیر روابط عمومی اداره کل خواست با تعامل با کارشناسان، ظرفیت های این اداره کل را شناسایی و نگاه جامع و کامل به ماموریت ها و مسئولیت ها در این حوزه داشته باشد.

 

گفتنی است در این آئین هنرمند شاخص «محمد سلیمی راد» به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات «بیژن علی بازی» معاون سابق تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1229039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha