راهپیمایی۱۳ آبان نماد آزادی‌خواهی و استکبارستیزی ملت مقاوم و قهرمان ایران است

ماموستا فخری،گفت:روز دانش‌آموز ۱۳ آبان را به یک روز مهم و تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران تبدیل کرد و راهپیمایی این روز نماد آزادی‌خواهی و استکبارستیزی ملت مقاوم و قهرمان ایران است.

ماموستا ملا احمد فخری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان به دنبال منافع ملت ایران از جمله آزادی و حقوق زن نیستند آنها بدنبال  اهدام شوم خودهستند.

 

امام جمعه جوانرود،افزود: ۱۳ آبان که به‌نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، روز پرافتخاری در تاریخ کشورمان محسوب می‌شود چون دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) انقلاب دیگری در درون انقلاب اسلامی به‌وجود آورده و افتخاری دیگر برای کشورمان را رقم زدند.ملت ایران پایبند و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی است و وحدت و همبستگی خود را با پیروی از مقام معظم رهبری حفظ می‌کند.

 

وی با تأکید بر حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان ،خاطر نشان کرد: مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان جوانرود با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان پاسخ محکمی به آمریکا  و  تحریم‌های به‌وجود آمده خواهد داد.

 

ماموستا فخری، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان کشور باید هوشیار باشند که مورد سوء استفاده دشمنان در این جنگ ترکیبی قرار نگیرند.

 

امام جمعه جوانرود: دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته به دنبال نفوذ فرهنگی در جامعه هستند و به طور یقین یکی از راه‌های مقابله با نفوذ آنها حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳آبان است.

 

وی در پایان گفت: سیزده آبان فقط مختص به دانش‌آموز نیست و تمام مردم باید در این مراسم بزرگداشت سیزده آبان حضور پرشور داشته باشند، زیرا که حضور آنها مشت محکم و دندان شکنی به استکبار جهانی است.

 

کد خبر 1229077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha