جوانان غیور، آینده بهتری برای کشور خواهند ساخت

بهادری جهرمی گفت: این نسل نسبت به مسائل از اشراف بیشتری برخوردار هستند از اینرو آینده کشور به دست این نسل بهتر ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی بهادری جهرمی در جمع خبرنگاران زنجان اظهار کرد: این نسل نسبت به مسائل از اشراف بیشتری برخوردار هستند از اینرو آینده کشور به دست این نسل بهتر ساخته خواهد شد.

 

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: «راهیان پیشرفت » طرحی است که در آن دانش آموزان و نوجوانان کشور با رخدادها و دستاوردهای مختلف کشور در سالیان گذشته که شاید تبیین آن از نگاه مسوولان به دور مانده است، آشنا خواهند شد.

 

وی ادامه داد: دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی، اقتصادی و پیشرفت در دیگر بخش ها را داریم که نسل جدید باید بیشتر با آنها آشنا شوند،گااه عده ای بر نقاط ضعف متمرکز شده آنها را اعلام و گلایه می کنند درحالیکه دستاوردهای بسیاری در کشور داریم که اگر خوب دیده شوند، قدر این روزها را بیشتر می دانیم و برای پیشرفت کشور تلاش و از نقاط ضعف جلوگیری می کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به اساسنامه صندوق ملی مسکن گفت: ایرادات مد نظر شورای نگهبان در این اساسنامه از سوی دولت اصلاح و مجدد به این شورا بازگردانده شده است.

 

بهادری جهرمی یادآورشد: اساسنامه صندوق ملی مسکن برای ساماندهی و تقویت وضعیت مسکن فردای کشور است تا کمبودهای به جا مانده از گذشته در این حوزه برطرف شود.

کد خبر 1229080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha