مردم ولایتمدار زنجان در یوم الله ۱۳ آبان بصیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان حاضر و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مردم زنجان، دیار غواصان دریادل با حضور در این راهپیمایی و با مشت های گره کرده با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت فقیه" بر پیروی از ولی فقیه و ادامه راه شهدا و امام راحل تاکید کردند.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که شامل تمام اقشار هستند با شعار محوری "حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی " با فریادهای لبیک یا خامنه ای به سوی میعادگاه نمازجمعه این شهر حرکت می کنند.

 

در همین راستا بیانیه های متعددی از سوی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان برای دعوت از مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی صادر شده است.

 

همزمان با مردم اهل بصیرت و درک و شعور همه شهرها و مراکز، مردم روستاهای استان نیز این راهپیمایی را برگزار می کنند تا نشان دهند، قدردان عزت و اقتداری که به قیمت خود هزاران شهید به دست آمده است، هستند.

 

راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ روز جمعه از میدان قائم زنجان به سمت میعادگاه نمازجمعه در مصلای خاتم الانبیا آغاز شده است.

کد خبر 1229091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha