ملت ایران استوار در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ۱۳ آّبان نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است، گفت: ملت ایران استوار و ثابت قدم در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امروز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در سخنانی با اشاره به حضور آگاهانه و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، اظهار داشت: این حضورپرشور ملت، مشت محکم برتوطئه های دشمنان است.

وی افزود: ملت با بصیرت و دشمن شناس ایران اسلامی، امروز بار دیگر در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا یکبار دیگر بر سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

امام جمعه بروجرد  با بیان اینکه پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های مختلف موجب کینه دشمنان است، ادامه داد: مشکلات را انکار نمی کنیم ولی در اکثر شاخص ها و حوزه ها نسبت به قبل از انقلاب جلو هستیم و ان اشاالله با همت مسوولان انقلابی بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استکبار در مقابل ایران اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند، خاطرنشان کرد: ملت ایران  استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه های آنها ایستاده و هیچ وقت ظلم و زور را نمی پذیریم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به خوبی شرایط روز دنیا را می دانند و با رهبری های داهیانه و بیانات به موقع تمام توطئه ها را خنثی کرده اند و هم اینک شاهد سرافرازی ملت ایران در دنیا هستیم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و تلاش دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور، بر ضرورت برخورد قاطع با اغتشاشگران تاکید و افزود: والدین باید به جوانان آگاهی دهند و آن‌ها را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

 

کد خبر 1229105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha