جمهوری اسلامی دژی مستحکم و محور اقتدار و امنیت در منطقه است

نیکزاد گفت: جمهوری اسلامی دژی مستحکم و محور اقتدار و امنیت در منطقه است این خیال باطلی است بتوانید جمهوری اسلامی را ساقط کرده یا ضربه محکمی بر آن بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی نیکزاد» در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که امروز (جمعه ۱۳ آبان) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: آبان ماه در تقویم مردم انقلابی ایران اسلامی ماه مقاومت، استکبارستیزی و حماسه است، چهارم آبان ماه سالروز سخنرانی تاریخی و افشاگرانه امام خمینی (ره) علیه کاپیتولاسیون، ۱۳ آبان روز دانش آموز به مناسبت کشتار تعدادی از دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و همچنین این روز سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و سیلی خوردن آمریکای جنایتکار از مردم ایران بزرگ اسلامی است.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان ما به این مناسبت ها دقت کرده و اگر عقل داشته باشند می توانند عبرت زیادی از این مناسبت ها بگیرند.

 

وی عنوان کرد: کل مشکل استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی در همین مناسبت ها است، در نفی نظام سلطه است؛ امام خمینی (ره) حکومتی را بنا نهاد که آن حکومت نه سلطه گر بوده و نه سلطه پذیر است و در سلطه گر و سلطه پذیر نبودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ویژگی هایی نهفته که استکبار جهانی نمی خواهد آنها را قبول کند.

 

نیکزاد اعلام کرد: از جمله ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عزم مردم ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و در تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی است و آمریکایی ها بدانند مردم ایران تسلیم پذیر نیستند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: شما (آمریکا) همان هایی هستید که با کودتای ۲۸ مرداد مردم ایران را تحقیر کرده و شاه فراری را بازگردانده و دستور دادید نوکر حلقه به گوش تان محمدرضای پهلوی خائن، امام ما را در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ به ترکیه تبعید کرد ولی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) تصمیم گرفتند در برابر شما بایستند و همین مردم به پشتیبانی امام راحل در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ شما را از ایران اخراج کردند.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اشکال استکبار جهانی و آمریکا در این است که همیشه خطای محاسباتی دارند، مزدورانی که اجیر کرده و سرویس های اطلاعاتی که به آنها حقوق می دهند، این سرویس ها تحلیل های آبکی به آمریکا و ایادی آن ارائه می دهند و آنها با همه هیمنه پوشالی فریب خورده و دچار اشتباه محاسبانی می شوند.

 

وی با خطاب به سران آمریکا تأکید کرد: مشکل شما این است با اطلاعات غلط پیرمردها و پیرزن های مفلوک آلبانی نشین فریب خورده و در برابر دادن ساندویچ رایگان و جای خواب رایگان در اردوگاه منافقان، حرف های آنها را باور کرده و دچار اشتباه محاسباتی می شوید.

 

نیکزاد گفت: شما فریب چند اغتشاشگر فراری را از کشور می خورید که در رسانه هایی از شما حمایت می کنند و  با فروش دروغ به شما روزگار می گذرانند و اینگونه دیگر مجبور نیستند در اروپا به کار و گدایی بپردازند و با اطلاعات دروغ شما را فریب می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: به پشتیبانی مردم بزرگوار و ایران اسلامی اعلام می کنیم جمهوری اسلامی دژی مستحکم و محور اقتدار و امنیت در منطقه است و دشمنی شما با ما هم سرهمین موضوع است، جمهوری اسلامی دژی مستحکم و لنگر ثبات و امنیت در منطقه است و این خیال باطلی است شما بتوانید جمهوری اسلامی را ساقط کرده یا ضربه محکمی بر آن بزنید.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در وقایع اخیر می بینیم تمام کفار با همه تجهیزاتشان در برابر جمهوری اسلامی ایستاده اند، فتنه اخیر ساده نبوده و نیست و ما طوفان های زیادی را پشت سر گذاشته و از این طوفان هم عبور می کنیم.

 

وی اضافه کرد: اما آنچه را می بینیم موضوع غیرعادی است، دشمن با همه توان وارد میدان شده و دشمن حاضر شده بسیاری از نفودی های خود را  که سال ها اینها مخفی نگهداشته بود، بابت این اتقاقات وسط میدان بیاورد تا تنور اغتشاشات را روشن نگاه دارد .

 

نیکزاد یادآور شد: بازیگران و خواننده های خارجی شاید ایران را دقیق نمی شناسند و نمی دانند ایران در کجای جهان قرار دارد ولی اینها را سازماندهی کردند تا در آتش اغتششات بدمند ولی باید بدانند نمی توانند به ایران اسلامی ضربه بزنند.

 

کد خبر 1229130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha