حضور پرشور نوجوانان و جوانان مسجدی در راهپیمایی ۱۳ آبان

مردم چهارمحال و بختیاری به ویژه نوجوانان و جوانان مسجدی همزمان با سراسر کشور حضوری پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان داشته و خشم و نفرت خود از دشمنان اسلام و انقلاب را ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مردم چهارمحال و بختیاری به ویژه  نوجوانان و جوانان مسجدی امروز(جمعه ۱۳ آبان) با حضور در خیابان ها و سردادن شعار ندای استکبارستیزی خود را به جهانیان مخابره کردند.

 

این راهپیمایی در شهرستان های ۱۰ گانه و در شهرکرد مرکز استان از چهارراه بازار تا مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال که پرشور از هر ساله برگزار شد، اقشار مختلف مردم، دانشجویان، دانش آموزان، تشكل ها و اصناف و كسبه چهارمحال و بختیاری انزجار خود از استکبار جهانی را با شعارهای كوبنده‌ و فریادهای رسای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل ابراز کردند.

 

راهپیمایان ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری بر هم‌گرایی، هم‌افزایی و اتحاد و وحدت ملی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تاکید کردند و خواستار مجازات عاملان اغتشاشات اخیر و حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) شدند.

 

«مرگ بر آمریكا»، «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا خامنه ای» از جمله شعارهای راهپیمایان چهارمحال و بختیاری در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بود.

 

مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرها و روستاهای مختلف چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور مردم برگزار شد که راهپیمایان پس از این راهپیمایی در مصلاها و میعادگاه های نماز جمعه تجمع کردند.

 

کد خبر 1229133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha