دشمنی نظام مستکبر با جمهوری اسلامی بخاطر پیشرفت های ایران اسلامی است

گیل چالانی گفت: دشمنی نظام مستکبر آمریکا با جمهوری اسلامی بخاطر پیشرفت های ایران اسلامی بوده که همیشه به سمت رشد وتوسعه در حرکت بوده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «حامد گیلچالانی» امروز(جمعه، ۱۳ آبان) در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان که در بخش شاندرمن  با حضور پرشور مردم شریف و ولایتمدار این شهر برگزار شد اظهار کرد: مردم ثابت کردند که پای انقلاب و اسلام ایستاده اند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به روز هفتم شهدای حرم مطهر شاهچراغ که با روز ۱۳ آبان مصادف شده افزود: پای آرمانهای انقلاب هستیم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد و این روز، روز انزجار از  سلطه گری و سلطه جویی افراد منفعت طلب بر خیل مردم مستضعف بوده است.

 

وی به تبعید امام در سال ۱۳۴۲ در پی اعتراض ایشان به قانون کاپتولاسیون اشاره داشت و گفت: به واسطه این قانون اگر یک تبعه آمریکایی در هر جایگاهی به بالاترین مقام کشور توهین می‌کرد، هیچ کدام از محکمه ای اجازه بررسی آن را نداشت و این اعتراض امام بوده که موجب تبعید ایشان بود و این یکی از  دلیل ۱۳ آبان بوده است.

 

گیل چالانی تصریح کرد: ۱۳ آبان بعدی، روزی که دانش آموزان در کنار دانشجویان دانشگاه تهران به سیاست های زور گویانه و منفعت طلبانه حکومت پهلوی اعتراض داشتند با حمایت آمریکا، مزدوران حکومت پهلوی این عزیزان را به گلوله بستند و ۱۳ آبان دیگر روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) به تسخیر درآمد.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: بعد از پیروز ی انقلاب اسلامی، لانه جاسوسی با گروهک های منافقین و مجاهدین خلق برای ترور شخصیتها و ناامنی کشور حمایت های فراوانی می کردند و یک پایگاه امن سیاسی آمریکایی بود که به برکت اسلام دست این خونخوار را از منطقه کوتاه کردیم.

 

وی اظهار کرد: دشمنی نظام مستکبر آمریکا با جمهوری اسلامی بخاطر پیشرفت های ایران اسلامی بوده که همیشه به سمت رشد وتوسعه  بوده است.

 

فرماندار ماسال گفت: دشمن به عناوینی در ۴۳ سال مختلف و فشارهای اقتصادی و نظامی و امنیتی نتوانست ضربه ای به این کشور وارد کند، امروز دست به دامن اغتشاشگران و اراذل و اوباش شده تا امنیت مردم  کشور عزیز را به خطر بیاندازد .

 

وی تصریح کرد: امروز فتنه نیابتی را در کشور به راه انداختند یعنی راس فتنه مشخص نبوده و به واسطه کموله دموکرات و منافقین در حال انجام فتنه نیابتی به  بهانه زن، زندگی، آزادی در کشور هستند‌

 

 

گیل چالانی با بیان اینکه هنور شعار زن، زندگی، آزادی مد نبود زنان این کشور شعار زن، زندگی، آزادی را معنا کردند و با اشاره به حضور مادران بزرگوار شهدا و شهید والامقام شهید امامی بیان کرد: این مادران، نمونه بارز زنانی هستند که تمام زندگی خود و فرزندان خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی و برای آزادی این کشور فرستادن و این مصداق زن، زندگی، آزادی است.

  

وی از حضور پر شور مردم شریف شاندرمن، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران بازاریان واصناف نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و  روسای ادارت و کارکنان که همزمان با سراسر کشور در روز تسخیر لانه جاسوسی و راهپیمایی  یوم الله ۱۳ آبان ماه با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی راهپیمایی و همراهی کردند و انزجار خود را از تحرکات اخیر نشان دادند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد خبر 1229149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha