۱۳ آبان، نماد استکبارستیزی مردم ایران است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران است، گفت: امسال مردم پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» روز جمعه 13 آبان در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه نمادی از آزادی‌خواهی و استکبارستیزی ملت ایران است، افزود: مردم ما امسال پرشورتر از هر سال در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت کرده و بار دیگر ولایتمداری خود را به جهانیان ثابت کردند.

 

 امام جمعه بجنورد عنوان کرد: دانش آموزان یادتان باشد دنیا در حال تغییر است، علم برای شما دانش آموزان است و قدرت اقتصادی برای منطقه خواهد بود.

 

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: امسال خشم و نفرت مردم نسبت به سال های گذشته به دشمن بیشتر شد چون خباتث و دشمنی ها نسبت به ایران بیشتر شد و خشم ملت نسبت به دشمن بیشتر شده است.

 

وی بیان کرد: اغتشاشاتی که دشمن برای کشور درست کرد برنامه ریزی شده بود، ملت از نظام مطالبه دارند ولی می دانند که با چه زبان و ادبیاتی و کجا دنبال مطالبه خود باشند  و در مطالبه گری دنبال تعالی و رشد جامعه هستند و با مطالبه گری خود می خواهند مشکلی از جامعه حل شود.

 

وی اضافه کرد: جوان ایرانی دنبال آرمان شهدا است و اگر می خواهد اعتراض کند به گونه ای صحبت می کند که پیام شهید بر زمین نماند و مشکلات معیشتی مردم حل شود و مسئولان را متوجه کند.

 

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دشمن تا به امروز 28 هزار اسلحه گرم را از مرزهای مختلف وارد کشور کرده است که این برنامه ریزی شده بود و اسلحه دست نوجوان می دهد تا کشته سازی کنند و فضا را ناامن کنند و ترس در دل خانواده ها و مردم ایجاد کنند و تصمیم دارند ایران را تبدیل به سوریه ای دیگر بکنند.

 

 

کد خبر 1229150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha