حضور ملت ایران، تفسیر اقتدار و قدرت اسلام است

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت اعلام کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان تفسیر اقتدار و قدرت اسلام و استمرار راه شهیدان و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 13 آبان ) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار گفت: روز 13 آبان یادآور تبعید امام، شهادت دانشجویان دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: تا اسلام هست، جبهه کفر هم در مقابل آن ایستاده و به همین دلیل لحظه ای نباید از مکر دشمن غافل بود.


امام جمعه رشت با قدردانی از مردم گیلان و ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، اعلام کرد: حضور ملت ایران، تفسیر اقتدار و قدرت اسلام و استمرار راه شهیدان و انقلاب است.


فلاحتی خاطرنشان ساخت: شما مردم با حضور خود می خواهید به جبهه کفر و استکبار بگویید ما هستیم و راه اسلام و انقلاب را رها نمی کنیم.


وی دوره کنونی را مشابه جنگ احزاب دانست و گفت: تفاوت ما با دوران جنگ احزاب این است که در مقابل ما تنها جبهه کفر وجود ندارد بلکه شبکه عربی، عبری و غربی برای مقابله با اسلام متحد شده اند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اذعان داشت: این اتحاد بین دشمنان حتی در دوره جنگ تحمیلی هم وجود نداشت چرا که جنگ کنونی علیه انقلاب یک جنگ ترکیبی و شناختی در عرصه میدانی و فضای مجازی است.


وی یادآور شد: هدف جنگ کنونی علیه ایران بی ثبات سازی و سوریه سازی کشور است.


فلاحتی گفت: هدف آمریکا از جنگ ترکیبی علیه ایران این بود که دولت جدید تعهد داد اهداف و آرمان های انقلاب و معیشت مردم را به خارج از کشور گره نمی زنم.


وی تاکید کرد: بسیاری از عقب ماندگی های کشور به علت دل بستن به خارج از ایران است.


امام جمعه رشت گفت: رشد و شکوفایی کشور در یکسال گذشته در زمینه های تولید واکسن، صادرات کالا، افزایش تولید برق، جبران بدهکاری 480 میلیاردی دولت قبل، حذف ارز ترجیحی باعث عصبانیت دشمنان و آمریکا شد.


وی اظهار داشت: مشکلات سیاسی و اقتصادی آمریکا، اخراج از غرب آسیا و عجز در برابر سه قدرت ایران، روسیه و چین باعث شده با ترتیب دادن جنگ ترکیبی علیه ایران در برابر افکار عمومی فرافکنی کنند.


فلاحتی گفت: استقلال و قدرت اقتصادی ایران و ناکامی آمریکا و اسرائیل در عرصه سیاسی و اقتصادی زمینه ساز هجوم میدانی و مجازی علیه ایران شد.


امام جمعه رشت اظهار کرد: جمهوری اسلامی قدرتمندتر از همه دوران هاست و باید قدردان نیروهای انقلاب و شهدا بود.

کد خبر 1229160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha