تجدید بیعت مردم مشهد با آرمان های انقلاب در یوم الله ۱۳ آبان

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه پایتخت معنوی ایران اسلام مشهد الرضا (ع) همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان حاضر و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، مردم شهر امام مهربانی ها امام رضا (ع) با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان و با مشت‌های گره کرده با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» بار دیگر بر پیروی از ولی‌فقیه و ادامه راه شهدا و امام راحل تاکید کردند.

 

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هرساله یادآور طنین فریادهای آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ آمریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام، نام‌گذاری شد و به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه‌نمایی می‌کند.

 

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی که از اقشار مختلف مردم حضور داشتند با شعار محوری «حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی»، با فریادهای لبیک یا خامنه‌ای به سوی میعادگاه نمازجمعه مشهد حرکت کردند.

 

همزمان با مردم اهل بصیرت مشهد، اجتماع مردمی یوم‌الله 13 آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت 9:30 صبح امرو‌ز ‌به طور همزمان در 900 شهر کشور آغاز شد. و راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 

 

کد خبر 1229169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha