پروژه جنگ ترکیبی نظام سلطه علیه ملت ایران شکست خورده است/ نشانه های افول آمریکا آشکار شده است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه با بیان اینکه امروز شاهد نظم نوین جهانی در دنیا هستیم و جمهوری اسلامی ایران یکی از بازیگران اصلی این نظم نوین جهانی است، گفت: نشانه های افول ابرقدرتی آمریکا آشکار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۳ آبان) در خطبه های این هفته نمزا جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه روز بزرگ، پرحادثه و پر افتخاری برای ملت ما است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با تسلیت سالروز ارتحال کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س)، ابراز کرد: یاد و خاطره  شهدای مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و شهدای امنیت که در این این ایام مظلومانه جان خود را فدای امنیت مردم می کنند، گرامی می داریم.

 

وی با بیان اینکه سیزدهم آبان ما از روزهای تاریخ ساز ملت ایران اسلامی بوده است، یادآور شد: روز ۱۳ آبان برای ما و آیندگان روز درس است، سیزدهم آبان ما از روزهای تاریخ ساز ملت ایران اسلامی و تجربه آموز است، از زمانی که پای آمریکایی های فتنه گر و مستکبر و فزون خواه به کشور ما باز شده است، این رژیم مایه دردسر بوده است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: این صفت استکباری که شیطان داشت و در برابر دستور خداوند تمرد کرد،  همین خوی خود بر تر بینی در آمریکا وجود دارد و به حق خود قانع نیست و در تلاش است که ملت های دیگر را به زیر سلطه  و بندگی خود درآورد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شرایطی بر کشور ما حاکم بود که قانون ننگین کاپیتالاسیون که سند بردگی ملت ما بود، یک مرد به نام امام خمینی(ره) پیدا شد که در برابر این قانون  قیام کرد و خوی سلطه گر آمریکای جنایتکار این قیام را بر نتافته و امام خمینی(ره) را مظلومانه دستگر و به خارج کشور تبعید کردند.

 

وی با اشاره به شهادت دانشجویان و دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸، افزود: دست انتقام الهی بود از آستین دانشجویان پیرو خط امام راحل درآمد و با تصرف لانه جاسوسی، مرکز براندازی و توطئه بر علیه نظام اسلامی، نقش های آن برآب شد که دهها جلد نسخه های توطئه و جاسوسی آنها در کشور وجود دارد.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: آنچه که امروز آمریکا با همکاری موساد و انگلیس و برخی از انسان های ناشایست حاکم بر کشورهای اسلامی در کشور ما انجام می دهد، اوج ضعف و ناتوانی آمریکار  را نشان می دهد، این تلاش های مذبوحانه و تبلغات گسترده فضای مجازی نشانه قدرت نیست، بلکه آنها قدرت و جرات و شهامت  رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

 

وی بیان کرد: تحلیل گران آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که دیگر تحریم دیگر ابزار مناسبی برای تجت فشار قرار دادن ایران نیست، اینها غیر تحریم هم جرات وارد شدن جنگ مستقیم با مردم ما شوند، نمی توانند و شهامت آن را ندارند، در طرف مقابل هم استراتژی های ایران هم کارساز است و درآمدهای خارجی ایران در حال افزایش است و همین امر موجب می شود که آمریکا دست و پا بزند که شرایطی برای کشور ما ایجاد شود که به آسانی نتواند روند رو به رشدی داشته باشد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان، افزود: ایشان در این دیدار بر انزوای آمریکا تاکید کردند، در شرایط جدید آمریکا دیگر به عنوان یک قدرت جهانی و کدخدای دهکده جهانی تصمیم ساز نیست و جهان از او تبعیت نمی کند،  نشانه های افول آمریکا هم این است که مشکلات بی سابقه داخلی  در آن وجود دارد و خطاهای محاسباتی و راهبردی در  دنیا دارد.

 

امام جمعه ایلام گفت: یکی از خطاهای راهبردی آمریکا این بود که فکر می کردند سرمایه گذاری که چندین ساله ای که در فضای مجازی در راستای عفاف زدایی و حجاب زدایی  جامعه ما  و بد بین کردن نسل  نوجوان ما از انقلاب اسلامی و همراه کردن با فریادهای شیطانی خود، تاثیرگذار بوده است، لذا با تمام شگردهای جنگ ترکیبی و متحد کردن گروه های ضد انقلاب در فضای حقیقی و مجازی به میدان آمدند اما امروز فهمیدند که کارهای آنها تاثیری بر اراده ملت ما ندارد و نخواهد داشت.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از نشانه های افول آمریکا این است که افرادی مانند ترامپ و بایدن زمامداری این کشور را برعهده می گیرند که نه تنها در برابر موج نورانی انقلاب ما بلکه برای رفع مشکلات داخلی خودشان هم توان ندارند.

 

امام جمعه ایلام  با بیان اینکه امروز شاهد نظم نوین جهانی در دنیا هستیم و جمهوری اسلامی ایران یکی از بازیگران اصلی این نظم  نوین جهانی است،گفت: عواملی که می تواند در این نظم نوین برای کشور نقش آفرین باشد نیروی انسانی مستعد و فعال کشور است، منابع طبیعی سرشار و معادن و موقعیت ممتاز جغرافیایی کشور و مهم تر از همه منظق حکومتی جمهوری اسلامی است که هم آرای مردم را دارد  و هم شریعت اسلام است که بهترین قوانین را برای هدایت بشر تدوین کرده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: آنچه در هفته های اخیر دشمنان تلاش کرده اند اقدام نپخته ای بوده که نشان از محاسبات و خطاهای آنان بود با یک حرکت نامناسب مهرهای خود را سوزاندند و جاسوسان آنها در کشور ما و کشورهای دیگر شناسایی شدند و هم عواملی که در خارج آموزش داده بودند و مزدبیگران آنها آشکار شدند.

 

وی تصریح کرد: کاری که دشمنان انجام داده اند تکرار آنچه در سوریه اتفاق افتاده بود، است که برای براندازی  حکومت قانونی سوریه فضا را ملتهب کردند  و تعدادی از مزدوران که آموزش داده بودند، اقدام به اغتشاش کردند و کسانی که چشم بسته به دنیال مزدوران  آمریکایی را در سوریه افتادند، نتیجه شوم آنرا دیدند.

 

امام جمعه ایلام گفت: تصور نکنیم اگر ناامنی ایجاد  شود امنیت و آزادی برای ما می ماند، با چشمان خود دیدیم که بر مردم سوریه چه گذشت، آن دختر جوانی که هوس می کنند در خیابان های جمهوری اسلامی کشف حجاب و خودنمایی  می کنند توصیه می شود که با دقت تاریخ سوریه را مطالعه کنند تا بدانند اگر شرایط فعلی ما تغییر کند سرنوشت شومی در انتظار آنها خواهد بود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: این پروژه جنگ ترکیبی دشمن در کشور ما شکست خورد و مردم فهیم ما و بصیر و انقلابی حاضر نشدند با اینها همراهی کنند، هر چند  انتقادات و انتظاراتی دارند و انتظار دارند دولت و مجلس انقلابی تلاش کنند که مشکل تورم و گرانی و بیکاری را برطرف کنند.

 

وی یادآور شد: برخی ها احساس می کنند در این شرایط نظام قدرتمند جمهوری اسلامی به خطر افتاده است، مقام معظم رهبری در دیداری که با دانش اموزان داشتند، فرموند هرگز شهادت شهید حاج قاسم سلمیانی را فراموش نخواهیم کرد و انتقام خون این شهید مظلوم را خواهیم گرفت.

 

امام جمعه ایلام ابراز کرد: هر جایی که مسئولان و مردم ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند، نظام و کشور پیش رفته است و پیش برندگی و موفقیت و افتخار وجود داشته است، رهبر معظم انقلاب اسلامی نوید پیروزی و موفقیت نظام اسلامی را دادند و مسئولان نیز باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند تا مردم  در سایه تلاش آنها در آسایش و رفاه قرار گیرند.

 

وی افزود: به خواص جامعه و اصحاب رسانه توصیه می شود که نسبت به اغتشاشگران، قاتلان  حافظان امنیت و تخریب کنندگان اموال مردم و کسانی که قرآن و مسجد را به آتش کشیدند و نظم و امنیت جامعه به هم ریخته اند به عنوان مزدوران دشمن، موضع بگیرند  و مرز اینها را از جوانان و نوجوانانی که فریب خورده اند جدا کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد:  برادر و خواهر نوجوان ما می تواند شهید فهمیده و شهید حججی شود و این دردناک است که با کوتاهی ما در جهاد تبیین سرنوشت شومی پیدا کنند، وظیفه خواص جامعه و اصحاب رسانه در تبیین واقعیت ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان بسیار سنگین است.

 

امام جمعه ایلام با تقدیر از مردم ولایتمدار، شهید پرور، بصیر و خبیر ایلام در حضور در صحنه، گفت: مردم ایلام مردانه در صحنه حضور یافتند و از دستاوردها و آرمان های خون شهدا دفاع کردند و هر جایی که احساس خطری برای انقلاب می شود از ولایت و خون شهدا دفاع می کنند امروز روز تاریخی در کشور ما بود که دشمنان ما بدانند که این سیل خروشان، همچنان بر اراده خود مصمم است.

 

وی بیان کرد: فریب خوردگان خیال نکنند صبر ستودنی حافظان امنیت ما و نیروهای فراجا آنها را به پرده ردی بیشتر وا دارد، از این نیروها باید تشکر کرد که حاضرند ضربه بخوردند شهید و مجروح شوند اما سلاح به روی این فریب خوردگان نکشند،  کلیپ هایی که در فضای مجازی پخش می شود نشان ضعف نیروهای ما نیست نشان قدرت و خویشتنداری و گوش به فرمان ولایت بودن آنهاست، از این صبر و خویشتنداری سواستفاده نکنند که اگر زمان آن فرا برسد در هر سوراخی که پنهان شده باشند به دست قانون سپرده می شوند.

 

 

کد خبر 1229178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha