جای خالی امام مسجد صاحب الزمان(عج) در روز ملی استکبارستیزی

روز ملی استکبار ستیزی ۱۳ آبان در استان البرز با حال و هوایی متفاوت از سال های دیگر برگزار شد و آن حضور پرشور دهه هشتادی ها و نودی ها بود اما جای امام مسجد صاحب الزمان(عج) در این آیین خالی بود.

خبرگزاری شبستان - البرز:

 

روز ملی استکبار ستیزی ۱۳ آبان در استان البرز با حال و هوایی متفاوت از سال های دیگر برگزار شد و آن حضور پرشور دهه هشتادی ها و نودی ها بود، دانش آموزانی که با غریو شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر استعمارگران خط فکری خود را از آنانی که به نام اعتراض با آشوبگران داعشی همراه شده اند جدا کردند. 

 

امام مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان نظرآباد، که روز پنجشنبه ۱۲ آبان، توسط آشوبگران داعشی با ضربات چاقو مورد حمله تروریستی قرار گرفته بود در این آیین به دلیل بستری در بیمارستان حضور نیافت و جای وی در میان دانش آموزان مسجدی خالی بود. 

 

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان حضور پرشور نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد که بیشتر آنان از دانش آموزان بودند به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دانش آموزان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار نشان دادند که تحلیل و آگاهی آنان نسبت به نظام انقلاب اسلامی تا چه اندازه رشد یافته است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: نسل امروز انقلاب اسلامی ادامه دهند نسل انقلاب اسلامی ایران هستند که با رشادت و فداکاری خود از کیان نظام انقلاب اسلامی و ارزش های دینی دفاع کردند.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت در نهاد مسجد با محوریت امام مسجد بیان کرد: مساجد ما با مرکزیت کانون های فرهنگی هنری مساجد و امامت امام مسجد بستر رشد و آگاهی دانش آموزان انقلابی و ایمانی را فراهم می کنند.

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: « حجت الاسلام یاسر اسماعیی» امام مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان نظرآباد که ۱۲ آبان بر اثر ضربات قمه و چاقو توسط آشوبگران داعشی مصدوم شد نمونه ای از امامان مسجدی است که بیشترین فعالیت خود را برای تربیت دانش آموزان اختصاص داده بود. 

 

 

به گفته وی، دانش آموزان کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) شهرک سیدجمال الدین از وجود امامت و مدیریت طلبه ارزشی و جهادی مسجد که امروز در بیمارستان بستری و تجت درمان است بهره مند بودند. 

 

جهاد تبیین محور آموزشی برای دانش آموزان است

 

« حجت الاسلام ابراهیمیان» با تبریک روز ملی استکبار ستیزی و اهمیت حضور دانش آموزان در صحنه راهپیمایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امروز جهاد تبیین نه یک فریضه که یک واجب دینی است. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: امروز یکی از نیازهای جدی برای دانش آموزان، بیان حقایق و معارف دینی در قالب جهاد تبیین است تا آنان در تشخیص راه حق از باطل دچار گمراهی نشوند.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان خاطرنشان کرد: حضور پرشور دانش آموزان در عرصه راهپیمایی ۱۳ آبان، بار دیگر خدعه ها و توطئه های دشمنان را نابود کرد و حقیقت حرکت آنان را آشکار ساخت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با محکوم کردن حمله تروریستی به روحانی شریف خاطرنشان کرد: نقش پرشور دانش آموزان از حفظ انقلاب و تحکم آن اساسی است.

 

 

کد خبر 1229198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha