شهادت دانش آموزان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نتیجه حمایت استکبار از اغتشاشگران است

حجت الاسلام موسوی گفت: خون سه دانش آموز ما در حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ریخته شد که نتیجه دل بستگی کورکورانه و حمایت استکبار از اغتشاشگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز جمعه (13 آبان) ضمن حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شیراز گفت: خون سه دانش آموز ما در حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ریخته شد که نتیجه دل بستگی کورکورانه و حمایت استکبار از اغتشاشگران است.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: جماعت فریب خورده ای که به حمایت های استکبار و به خصوص آمریکا دل بسته اند، بدانند که نتیجه دل بستگی کورکورانه و حمایت استکبار از اغتشاشگران ریخته شدن خون سه دانش آموز و 10 تن از زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بود.

وی اضافه کرد: خون این شهدا در حمله تروریستی که مورد حمایت غرب بود و با قساوت ریخته شد و در چالش 43 ساله آمریکا و ایران، طرف پیروز جمهوری اسلامی ایران و طرف مغلوب، آمریکا بوده است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: با بصیرت و اراده مردم و مسئولان، تمامی موانع را م یتوان رفع کرد و در رویارویی با دشمن همواره پیروز میدان بود.

وی تاکید کرد: تنها راه پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است تا در خط نظام و انقلاب اسلامی و با اراده ملی و همراهی ملت و مبارزه با استکبار جهانی پیروز باشیم.

خاطر نشان می شود، راهپیمایی 13 آبان در شیراز که از میدان «شهدا» و مقابل دادگستری کل استان فارس آغاز شد به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برگزاری نماز جمعه هدایت شد و رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان در کنار دانشجویان و دانش آموزان در آن حضور یافتند و از سیاست های استکبار در حمایت از تروریست و اغتشاشگران ابراز انزجار کردند.

 

کد خبر 1229205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha