دشمن به دنبال گسست اجتماعی است

آیت الله شعبانی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال گسست اجتماعی است گفت: آگاهی اجتماعی و سیاسی می‌تواند این جنگ ترکیبی علیه کشور را دفع کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی است اظهار کرد: امروز  باید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز استکبارستیزی تشکر کنیم چراکه این حضور علاوه بر اینکه باعث ترس دشمن می‌شود بخشی است از ایمان جامعه به شعار «مرگ بر آمریکا» و اعتقاد به باورها.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: امروز میلیون‌ها نفر در کشور شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.رسانه‌های دشمن از ترس، چشمان خود را بر حضور میلیونی مردم را بستند و حرفی در این زمینه نمی‌زنند.

وی با اشاره به این‌که آمریکا علاوه بر ایران برنامه‌ریزی کرده در مقابل چین هم بایستد چراکه این کنشگری این کشور را به نفع خود نمی‌داند خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد مسئله آمریکا منافع آن است وگرنه چین که کشور اسلامی نیست، ضمن اینکه چرا در عربستان حرف از حقوق بشر نیست چون منافع آمریکا در این کشور تامین است.

وی با بیان اینکه همان طور که گفتم ایراداتی وارد است اما راهکار برهم زدن نظم عمومی و تضعیف نیروی انتظامی نیست عنوان کرد: وقتی نیروی انتظامی تضعیف شد امنیت زیر سوال می‌رود و قضیه ورود داعش و اتفاقی چون ترور در شاهچراغ رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه باید درباره جهاد تبیین سخن بگویند و در همه جا به ویژه در مدارس در این زمینه کار شود خاطرنشان کرد: ما منکر مشکلاتی مانند مباحث اقتصادی و معیشتی نیستیم اما راه حل آن آشوب، نفرت‌پراکنی و اسلحه به دست گرفتن نیست و مردم نیز با این شیوه مخالف هستند.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال گسست اجتماعی است گفت: آگاهی اجتماعی و سیاسی می‌تواند این جنگ ترکیبی علیه کشور را دفع کند.

آیت‌الله شعبانی ابرازکرد: در مساجد باید یادبود شهدای شاهچراغ برگزار شده و از خانواده و افراد به جا مانده از این جنایت استکبار به دست داعش دعوت شود. آرتین را دعوت کنید، چرا که او نماد کودک مظلومی است که توسط مستکبرین مورد ظلم واقع شد اما حرفی از حقوق او به زبان نمی‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان با تشریح جنایات و قساوت اغتشاشگران در جامعه بیان کرد: چرا باید به کسی که امنیت ما را تامین می‌کند حمله کرد؟ در هنگام سیل و زلزله این نیروهای مردمی و بسیجی هستند که برای کمک وارد شده و یا در روستاها محرومیت‌زدایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارمندانی که گره به کار مردم می‌زند رشوه می‌گیرد را شناسایی و بیرون کنیم و اگر مسؤل کار نمی‌کند مطالبه کنید تأکید کرد: در این راه ستاد امر به معروف استان پای کار است.

امام جمعه همدان گفت: در راهپیمایی‌ها نیز برنامه‌ریزی منسجم شود و مشکلات برطرف شود، موضوع بارها تاکید شده است، البته فراموش نکنیم که از برنامه کلیشه‌ای دوری کرد.

کد خبر 1229214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha