رمز پیروزی ملت ایران تبعیت از ولایت است

عزیزی رمز پیروزی ملت ایران را تبعیت از ولایت خواند و گفت: مردم و به ویژه جوانان در سال های متمادی انقلاب با فتنه های گوناگون دشمنان مقابله کرده اند و امروز شاهد اقتدار ایران قوی در منطقه و جهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «ابراهیم عزیزی» امروز(جمعه ۱۳ آبان) در تجمع راهپیمایان ۱۳ آبان در شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با اتکا به رای مردم به وجود آمد، گفت: این جمهوری پس از شکل گیری به الگویی جدید در حکمرانی تبدیل شد که شعار «نه شرقی، نه غربی» محور آن بود.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا جنایات بسیاری در دنیا انجام داده و سوابق آنان در تاریخ موجود است، افزود: حمله به کشورهای مختلف مانند عراق، افغانستان، سوریه و دیگر کشورها و قتل و غارت و تجاوز از جمله شرارت های آمریکاست که هرگز برای آنان توبیخ نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا جنایات بسیاری را در کشور ایران مرتکب شده است، اظهار کرد: حمایت از کروهگ های تروریستی، حمایت از صدام و اعمال شدیدترین تحریم ها علیه ملت ایران، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران، شهادت سردار سلیمانی و حمایت از اغتشاشگران از جنایات آمریکا علیه ملت ایران بوده است.

 

عزیزی با تاکید بر اینکه در آشوب های اخیر کشور حمایت های آشکار آمریکا و اسرائیل در حمایت از ارازل و اغتشاشگران مشهود بود، تصریح کرد: رسانه های بیگانه سعی کردند با دروغ پراکنی افکار مردم را منحرف کنند که شاهد اهانت به قرآن، مساجد، پرچم ایران و مقدسات در این آشوب ها بودیم.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(علیه السلام)، اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی وقتی تمام نقشه هایشان به شکست می انجامد می خواهند با اینگونه حرکت ها انتقام گیری کنند ولی بدانند مردم ایران همواره ایستاده و مقاوم هستند و این حرکت های تروریستی آنان را سردرگم نخواهد کرد.

 

وی رمز پیروزی ملت ایران را تبعیت از ولایت خواند و خاطرنشان کرد: مردم و به ویژه جوانان در سال های متمادی انقلاب با فتنه های گوناگون دشمنان مقابله کرده اند و امروز شاهد اقتدار ایران قوی در منطقه و جهان هستیم.

 

کد خبر 1229217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha