جوانان و مسئولان باید با گفتار و رفتار خود پیام مقاومت و ایستادگی را به دنیا مخابره کنند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: جوانان و مسئولان باید با گفتار و رفتار خود پیام مقاومت و ایستادگی را به دنیا مخابره کنند و ملت ایران همیشه اسم آمریکا که می‌آید با عصبانیتِ تمام و قدرتِ تمام و مشت‌های گره کرده فریاد می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور پرشور و کم نظیر نمازگزاران به مناسبت فرارسیدن روز مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز  برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و اشاره به اینکه با فشار و تبیلغات ضددینی دشمنان، مردم مسیر خود را از مسیر اهل بیت(ع) جدا نکردند، اظهار کرد: بسیاری از بانوان و دختران مومنه، باتقوا، اهل علم، انقلابی و ولایتمدار در مقابل همه هجمه‌ها و فشارهای دشمنان مقاومت کرده‌اند و امروز که دشمن دم از بی‌عفتی، بی‌حیائی، بی‌قید و بندی از دین و اسلام را فریاد می‌زند می‌بینید که زنان و دختران کشور عزیزمان چقدر محکم نسبت به اعتقادات خود ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه باید به این همه بانوی انقلابی افتخار کرد، گفت: درود بر شما دختران و بانوان مومن و متدین که این مقاومت شما دختران و زنان در برابر دشمنان یک رفتار شهدائی است یعنی در حال جهاد و زندگی شهدائی هستید.

امام جمعه پردیس با اشاره شهادت آرمان علی‌وردی ابراز کرد: شهید علی‌وردی شهیدی در تراز جوان مومن و انقلابی بود و دشمن را حسرت به دل گذاشت. حادثه بسیار غم‌انگیز شهادت مظلومانه و غریبانه طلبه بسیجی، دل‌های مردم خداجوی میهن عزیزمان را جریحه‌دار کرد.

احجت الاسلام حسینی با اشاره به یوم الله ۱۳آبان تاکید کرد: سیزده آبان به‌دلیل پوشش سه مقطع خاص و سه حادثه مهم تاریخی در حماسه استکبارستیزی ملت با بصیرت ایران اسلامی در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این اهمیت در گذر زمان با توجه به تحولات و متغیرهای گوناگون در عرصه سیاسی و امنیتی تشدید شده است.

وی تصریح کرد: ملت، جوان و نوجوان ایران قوی حق دارند دروغ‌های آمریکا را قبول نکنند، لذا ملت ایران اسم آمریکا که می‌آید با عصبانیتِ تمام و قدرتِ تمام و مشت‌های گره کرده فریاد می‌زنند مرگ بر آمریکا و مردم، جوانان و مسئولان باید با گفتار و رفتار خود پیام مقاومت و ایستادگی را به دنیا مخابره کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تقلای آمریکا برای تنفس مصنوعی به اغتشاشات، اذعان کرد: بعد از آن همه تلاش آمریکایی‌ها برای شعله‌ورتر کردن اغتشاشات در ایران، اما با صبر اسلامیِ نظام پس از 45 روز سبب شده که آتش فتنه‌انگیزی‌ها فروکش کرده و سره از ناسره مشخص گردد و دست پیدا و پنهان دشمنان نظام مشخص شود.

امام جمعه پردیس افزود: آمریکا با تنفس مصنوعی به‌دنبال جلوگیری از مرگ اغتشاشات است، لذا تلاش دارد در جلسه‌ای در شورای امنیت روی آنچه «استفاده غیرقانونی از زور علیه معترضان» و تلاش ایران برای «ربودن یا ترور مخالفان در خارج از کشور» مطرح می‌کند، تمرکز کند.

وی با اشاره به سالروز  تشکیل شورای فرهنگ عمومی گفت: برنامه اعتلای فرهنگی شهرستان پردیس توسط این شورا تهیه و تنظیم و در حال اجرا در سطح شهرستان است و ان‌شاءالله با حمایت و همراهی بیشتر مردم عزیز و تلاش مضاعف مسئولان اتفاقات خوبی را در زمینه فرهنگی در شهرستان شاهد خواهیم بود.

 

کد خبر 1229221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha