خون همه ایرانیان برای وطن می جوشد

آهنی با بیان اینکه یاغی، شورشگر و فتنه گر در این مملکت جایی ندارد ،گفت: خون همه ایرانیان برای وطن می جوشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان ، « اسماعیل آهنی » امروز ( جمعه، ۱۳ آبان) در تجمیع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: پیش از انقلاب تصمیمات کشور ما را آمریکایی ها می گرفتند و تمامی مستشاران نظامی‌شان در ایران مستقر بودند.


نماینده مردم بندر آستارا در دوره دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس قرارداد کاپیتولاسیون اگر یک آمریکایی با شهروندی ایرانی تصادف می‌کرد، در داخل کشور حق محاکمه نداشتیم، افزود:  اگر یک ایرانی سگی آمریکایی را می‌کشت، باید در خاک آمریکا محاکمه می‌شد.


وی تصریح کرد: آمریکایی ها و بیگانگان اینچنین  ملت ما را تحقیر می‌کردند اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خمینی (ره) چنان آمریکا را بر زمین کوبیدند که سایر حکومت‌ها هم متوجه شدند آنها یک قدرت تو خالی و پوچ هستند.


آهنی با اشاره به اینکه دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر در آوردند، گفت: اما چنان که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، دشمنی ما  با آمریکا مربوط به تسخیر لانه جاسوسی نیست و از روز ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ که کودتا کردند، آغاز شد.


نماینده مردم بندر آستارا در دوره دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز به هر روشی خواست تا این انقلاب را سرنگون کند، ادامه داد:  آمریکا پس از پیروزی انقلاب به صدام ملعون و چندین کشور کمک کرد تا هشت جنگ را تحمیل کند که شاید از آن طریق انقلابی تازه شکل گرفته ما را به زمین بزند اما موفق نشدند‌.


وی اضافه کرد: دشمنان وقتی پیشرفت‌های چشمگیری را با وجود این همه فشار و تحریم مشاهده کردند که جوانان ما اختراعات و اکتشافات روزانه دارند و از نظر علمی و نظامی به‌روزترین تجهیزات و فناوری‌ها را در اختیار می‌گیرند، از آنجایی که نمی‌خواهند ایران را به عنوان کشوری قوی ببینند و رشد و نموش در دنیا نمود پیدا کند، از طریق فضای مجازی با سرمایه‌گذاری آل‌سعود و سیاست‌گذاری صهیونیست‌های کودک‌کش فتنه‌ای دیگر به راه انداختند تا افکار مردم و بویژه جوانان را منحرف کنند.


آهنی با بیان اینکه در کشور ما از طریق قانون اساسی اجازه داده می‌شود تا افراد برای مسائل صنفی و حزبی اعتراض خود را پس از کسب مجوزهای قانونی از نهادهای ذی‌ربط آزادانه مطرح کنند، گفت: با اغتشاش به راحتی کنار نمی‌آییم و هر گونه اقدامی که امنیت کشور را به خطر بیاندازد از طرف مردم محکوم است.

 

نخستین فرمانده سپاه ناحیه آستارا ادامه داد: یادمان نرفته است که اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چه گروه‌هایی در نقاط مختلف از جمله شهر آستارا راه می‌افتادند و چه کارهایی می‌کردند، اما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه آستارا با دست خالی و مشت‌های گره کرده به دهانشان کوبیدند و آنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

 

آهنی با بیان اینکه حیف است که سپاه و نیروی انتظامی با کوردلان روبه‌رو شوند، افزود:  امروز باید اجازه داده شود تا خود مردم غیور با اغتشاشگران روبه‌رو شوند و اجازه ندهند افرادی از اطراف با شیطنت بیگانگان برای امور داخلی مملکت ما تصمیم بگیرند‌.


وی با اشاره به اینکه چند روز پیش اتفاقاتی از طریق عده‌ای نادان، وطن‌فروش و بیگانه‌پرست در آستارا افتاد که در همان نطفه خفه شد، اضافه کرد:  مردم و بویژه جوانان باید تاریخ معاصر را مطالعه کنند و ببینند که منافقین در زمان جنگ در حالی که جوانان برای دفاع از وطن خون می‌دادند، اینها به دشمن محل تجمع مردم را گرا می‌دادند و اکنون عده‌ای در پی این هستند که این خائنین به مردم و مملکت را که دم از حقوق بشر می‌زنند، حاکم بر سرنوشت ما کنند.


نخستین شهردار بندر آستارا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه خون همه ما برای وطن می‌جوشد، تصریح کرد:  جوانانی که در دوران دفاع مقدس جان خود را هدیه کردند اما حاضر نشدند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد، امروز هم اجازه نمی دهنددشمنان مملکت را تجزیه کنند و در این میان همگان باید حواسشان جمع باشد و در مقاطع حساس گوشه‌نشین نشوند.

 

آهنی با بیان اینکه افرادی اگر  اعتراضی دارند، می‌توانند بیایند و حرفشان را بزنند، گفت: یاغی، شورشگر و فتنه‌گر در این مملکت جایی ندارد.


نماینده مردم بندر آستارا در دوره دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی ها به دنبال ایجاد درگیری قومی و قبیله‌ای و در نهایت تجزیه کشور هستند،خاطرنشان کرد:  با وجود رهبری حکیمانه و اوامر آن حضرت این حکومت همچنان پابرجاست و این پرچم را به دست صاحبش حضرت امام زمان (عج) خواهد داد.

کد خبر 1229248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha