کینه ورزی آمریکایی ها نسبت به ایران دیرینه است

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه کینه ورزی آمریکایی ها نسبت به ایران و ایرانیان دیرینه است ، گفت: دشمنی و کینه ورزی آنان به ما اختصاص به دیروز و امروز ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه خمام، اظهار کرد: بعضی ها خودشان را به خواب زده اند و دشمن تا کنار خانه شان آمده ولی باز هم سکوت کرده اند.


امام جمعه خمام افزود: آن خانمی که می گفت من مادر ایران و این جوان ها هستم و خودش را مادر همه می دانست چرا الآن سکوت کرده و خودش را مادر آرتین و آرشام نمی داند، چون برایش نفع ندارد.


وی با بیان اینکه آمریکابه دنبال سوریه سازی ایران بود و علتش این است که کارشناسان اعلام کردند دنیا در حال دگرگونی و نظم جدید است که در بیانات امام خامنه ای( مدظله العالی) هم آمده بود، گفت: کارشناسان می گویند قدرت جهان از غرب به سمت شرق وآسیا در حال انجام است و بعد از صدها سال آسیا درحال محورشدن است.


حجت الاسلام حبیبی خاطرنشان کرد: کینه ورزی آمریکایی ها نسبت به ایران دیرینه است و اختصاص به دیروز و امروز ندارد.


وی به منازعات منطقه قفقاز و تلاش پنهان و حتی آشکار جمهوری آذربایجان و ترکیه برای تصرف استان سیونیک ارمنستان اشاره و تصریح کرد: این مسئله با مخالفت قاطع جمهوری اسلامی مواجه شد و آنها می خواستند نگاه ها از سمت این منطقه به سمت داخل ایران معطوف شود با اغتشاشات، نیروهای نظامی وامنیتی کشور را از منطقه قفقاز غافل کنند تا نقشه های خود را عملیاتی کنند اما کور خوانده اند.

 

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه در این مسئله آمریکا و آذربایجان و بیشتر ترکیه ذینفع هستند، ادامه داد: انتخاب رئیس جمهور جدید برزیل که مخالف اسرائیل و حامی فلسطین است اتفاق خوبی است.

 

وی به استقرار دولت هایی با گرایش چپ درآمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: این مسئله زمینه حضور و نفوذ چین و روسیه رافراهم می کند که باب میل آمریکا نیست و نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا می کند و قدرت درحال انتقال ازغرب به شرق است و قدرت درحال انتقال به آسیا است.

 

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه حمله تروریست های داعشی به دستورآمریکا و دادن تنفس مصنوعی به اغتشاشات اتفاق افتاد، ادامه داد: دشمن برای ایجاد ناامنی در ایران هزینه کلانی کرده و آمریکا ده برابر هزینه برای ایجاد امنیت داخلی در کشورش برای ایجادناامنی درایران هزینه کرده است.

 

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه آنهایی که پشت شعارزن زندگی آزادی سنگر گرفتند، دروغ می گویند، اضافه کرد: داعش یعنی زن بردگی و سلاخی و داعش یعنی زن غارت وتجاوز و این همان داعشی است که در سوریه و عراق زن ها ن دخترها را می فروختند.


حجت الاسلام حبیبی اظهار کرد: مردم  و نیروی انتظامی وامنیتی کاسه صبرشان لبریزشده رهبرمعظم انقلاب فرمودند این نوجوان ها و جوانان فرزندان ما هستندکه هیجانی شدند ولی آنهایی که مرتکب قتل و جنایت شده اند باید به سزای اعمالشان برسند و با آنها باید قاطعانه برخوردشود.

 

خطیب نماز جمعه خمام گفت: آن طلبه‌ی مومن ومتعبدکه رهبر معظم انقلاب فرمودند،آرمان عزیز را به شهادت رساندند، چرا یک حادثه دروغین رادراینترنت،هزاران بارتکرار می کنندامّا اسم آرشام را ممنوع می کنند؟

کد خبر 1229256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha