دشمن بارها از ملت ایران سیلی خورده و عصبانی است/ باید به جوانان میدان داد

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: دشمن در سوریه در یمن و در جاهای دیگر از ملت ایران سیلی خورده و برای همین عصبانی است. امروز مردم ما در اوج عزت هستند و دشمنان از این موضوع ناراحت‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز (جمعه ۱۳ آبان) در اجتماع مردم شهرستان گنبدکاووس به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان اظهارکرد: دشمن همواره در تلاش است تا بذر ناامیدی را در دل جوانان و زنان و مردان این سرزمین بکارد اما با وجود همه توطئه ها، جنگ ترکیبی، تحریم اقتصادی، ترور شخصیت در فضاهای مجازی و ... اما ملت ایران همچنان پای آرمان های خود ایستاده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: امروز مردم ما شیعه و سنی، ترکمن، فارس، بلوچ و سیستانی، کرد و لر و... در کنار هم ید واحده تشکیل دادند و با مشت های گره کرده بر دهان یاوه گویان می کوبند.

 

وی افزود: در طول قرن گذشته استکبار آمریکای جنایت کار و استعمار انگلیس خبیث هر جایی دیدند که این ملت با هم متحد و به قله های پیشرفت نزدیک شدند اقدام به توطئه چینی کردند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در دو قرن گذشته استعمار و استکبار هرگاه جنگی را به ایران تحمیل کردند توانستند بخش هایی را از این سرزمین جدا کنند اما در ۴۳ سال اخیر به برکت مقاومت مردم یک وجب از خاک این کشور کم نشده است.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در صف اول مطالبه‌گری حقوق ملت ایران هستند، ادامه داد: امنیت یکی از مهم ترین مطالبات مردم است و اگر نباشد، هیچ چیز دیگری وجود نخواهد داشت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: دشمن در سوریه، در یمن و در جاهای دیگر از ملت ایران سیلی خورده و برای همین عصبانی است. امروز مردم ما در اوج عزت هستند و دشمنان از این موضوع ناراحت‌اند.

 

وی با تاکید بر توجه به نسل نوجوان و جوان گفت: هرجا و در هر عرصه ای به جوانان میدان دادیم افتخار آفرینی کردند و باید مسئولیت بسیاری از امور را به آنان واگذار کرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: دشمن برای اینکه به مسلمین و وحدت آنان ضربه بزند در همین ایام اربعین ابتدا جریاناتی را در عراق ایجاد کرد تا اجتماع میلیونی منتظران ظهور شکل نگیرد و وقتی دید تیرش به سنگ خورده است جریان زن، زندگی، آزادی را درست کرد.

 

وی اضافه کرد: این شعار دشمن است و باید مراقب باشیم در دام‌ آنها نیفتیم.

 

کد خبر 1229257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha