طنین «مرگ بر آمریکا» از ساحل خزر تا دشت‌های ترکمن صحرا/ اتمام حجت ملت استکبارستیز با دشمنان و اغتشاشگران

امروز فریاد مرگ بر آمریکای مردم استان گلستان از کرانه های خزر تا دشت های ترکمن صحرا طنین انداز شد و مردم ولایتمدار نگارستان ایران اسلامی با آشوبگران واغتشاشگران اتمام حجت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، راهپیمایی و اجتماع عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان_ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی_ با شعار محوری «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا»، امروز در گوشه گوشه ایران اسلامی برگزار شد.

 

امروز نگارستان ایران اسلامی شاهد حضوری باشکوه و معنادار از همه اقوام و مذاهب اسلامی در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی بود. مردمی که با مشت های گره کرده به خیابان آمدند تا نشان دهند که مانند ۴۳ سال گذشته پای آرمان های امام و شهدا ایستاده اند و گوش به فرمان ولایت هستند.

 

۱۳ آبان امسال در حالی با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد که در هفته های اخیر دشمنان با همه عمال و مواجب بگیران خود وارد میدان شد تا نظام مقدس اسلامی را به چالش بکشد اما حضور بابصیرت مردم انقلابی و اقدام قاطع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بار دیگر آنان را ناکام گذاشت.

 

دشمنان ایران اسلامی امروز در یوم الله ۱۳ آبان سیلی دیگری را از ملت ایران خوردند و نقشه ها و توطئه هایشان مانند همیشه نقش برآب شد.

 

مردمی که امروز در هفتم شهدای حادثه تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ، به خیابان آمدند اتمام حجتی هم با آشوبگران و اغتشاشگران داشتند و تاکید کردند صبر انقلابی شان در حال لبریز شدن است و هرکسی که فریب خورده باید زودتر به خود بیاید و بداند که عروسک خیمه شب بازی، منافقین و مستکبرین شده است تا امنیت و آسایش را از مردم بگیرد.

 

مردم ایران و گلستان که زخم خورده استکبار جهانی و منافقین هستند نیک می دانند که دشمن با ایران قوی و مستقل مخالف است و این سیرکی که اخیرا راه انداخته فقط برای دست و پازدن و جلوگیری از رسیدن ملت ایران به اوج اقتدار و عزت است.

 

مردم استان گلستان امروز در نوکنده و بندرگز و گمیشان، از ساحل خزر تا دامنه های البرز و دشت های ترکمن صحرا، هرچه فریاد داشتند بر سر آمریکا زدند و با مشت های گره کرده انزجار خود را از ظلم، جنایت و خیانت های دشمنان و اذناب آنان اعلام کردند.

 

۱۳ آبان سال ۱۴۰۱ نیز به عنوان برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات و ولایتمداری ملت ایران به ثبت رسید و همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفت.

 

 

کد خبر 1229258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha