شعبده بازی رسانه ای آمریکا واقعیت ها را تغییر می دهد

سردار نقدی اقدامات رسانه ای آمریکار را نوعی شعبه بازی بیان کرد و گفت: این اقدامات آنان واقعیت ها و حق و باطل را متفاوت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «محمدرضا نقدی» در سخنرانی پایانی راهپیمایی مردم اصفهان در محل میدان نصف جهان اظهارداشت: هزاران اتفاق در کشور آمریکا نشان از بی کفایتی دولت آنان نبوده و تنها ریزش یک ساختمان در ایران به مشکلات دولت تعمیم داده می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اتفاق و تحلیل نادرست و بزرگ نمایی مشکلات در جنگ رسانه ای رقم می خورد و فضای مجازی فرصتی برای تبلیغ نادرست آنان شده است.

 

وی اضافه کرد: فرصت بهره برداری از فضای مجازی تحت سلطه آمریکا مشکل کشور و موجب بروز آسیب برای ملت ایران و دست یابی به اهداف دشمن می شود.

سردار نقدی با بیان اینکه اقدامات رسانه ای آمریکار نوعی شعبه بازی برای تغییر واقعیت ها است، تصریح کرد: اقدامات آنان واقعیت ها و حق و باطل را متفاوت کرده و به همین خاطر شناخت دغدغه های واقعی سخت شدند.

 

وی تغییر وجه و ظاهر صاحبان حق و باطل در جنگ رسانه ای را منجر به انحراف دانست و اذعان داشت: مردم دنیا با وجود تبلیغات گسترده دشمن می دانند که آمریکا قصد خیر خواهی برای هیچ کشوری را نداشته و تنها جنگ و خون ریزی به پا می کند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی تاکنون جلوی دشمنان نظام ایستاده و نسل جدید مسیر شهدای انقلاب و هسته و علمی را ادامه می دهند.

 

وی با بیان اینکه دشمن هر گاه از پیشرفت ها نگران می شود دست به تهدید و آشوب می زند، افزود: دانش آموزان مسیر پیشرفت را بیشتر از گذشته پیش ببرند.

کد خبر 1229260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha