احداث مسکن در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن قرار گرفت

خانی با اشاره به اجرای طرح اقدامی ملی و نهضت مسکن گفت: احداث مسکن در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر و پنج شهر بالای این تعداد نیز بر عهده بنیاد مسکن استان اصفهان قرار گرفت.

«غلامحسین خانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان اظهارداشت: احداث مسکن از برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای کوچک بوده که ماموریت احداث مسکن در شهرهای با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر و پنج شهر بالای این تعداد شامل نجف آباد، شاهین شهر، خمینی شهر، شهرضا و کاشان نیز بر عهده بنیاد مسکن استان اصفهان قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان با بیان اینکه بیش از 134 هزار نفر از این شهرها در طرح نهضت ملی ثبت نام کرده و 87 هزار نفر تایید اولیه را گرفته اند، افزود: تایید نهایی 42 هزار متقاضی صادر شده که عملیات احداث آن اجرایی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تفاهم نامه احداث بیش از 11 هزار مسکن طرح اقدام ملی دولت گذشته هم با متقاضیان واجد شرایط به امضا رسیده که عملیات احداث بیش از 6 هزار باب آن در حال انجام است.

خانی خاطرنشان کرد: با تصمیم گیری جدید در خصوص طرح نهضت ملی، احداث انبوه یا توسط بنیاد مسکن به مرحله عمل می رسد.

 

وی یادآورشد: 124 هزار واحد مسکونی خیرساز و نهادهای حمایتی در روستاهای استان اصفهان به بهره برداری رسیده و در اختیار مالکان قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان نقش و همکاری خیرین در تامین مسکن خانواده بدون منزل، اقشار آسیب پذیر و جوانان مهم خواند که در کنار بنیاد مسکن به رفع نیاز خانه جامعه کمک می کنند.

 

وی به افزایش وام ساخت مسکن روستایی هم اشاره کرد و گفت: وام یک میلیاردی این حوزه به 2 میلیارد ریال افزایش یافته و درخواست متقاضیان به بانک ها در حال اعلام بوده و این کار به سه بانک عامل استان اصفهان اعلام شد.

کد خبر 1229302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha