۵۸ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزوده شد

حجت الاسلام معتمدی از افزایش ۵۸ هزار جلدی منابع کتابخانه های عمومی استان اصفهان خبرداد.

حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با بیان اینکه چهار میلیون کتاب در کتابخانه های عمومی استان وجود دارد گفت: 58 هزار جلد جدید هم در دوره چهارم جشنواره بحار کتاب، انوار دانایی امسال به مجموع کتب افزود شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزود: 13 هزار جلد از این کتاب ها توسط اعضای کتابخانه های عمومی و 24 هزار نسخه هم نهادهای اداری و مابقی توسط ناشران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شده است.

وی ادامه داد: خیرین و شهرداری ها در توسعه منابع کتابخانه های عمومی با این نهاد همکاری دارند و به روز رسانی منابع انجام و در سامانه کتابدار به ثبت می رسد.

 

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه 310 باب کتابخانه عمومی در استان اصفهان راه اندازی شده، تصریح کرد: یکصد باب از این کتابخانه ها به صورت مشارکتی با نهادهایی مثل شهرداری ها و تشکل های مردمی مدیریت و اداره می شود.

به گفته وی، توسعه منابع و سرانه کتابخانه های عمومی در دستور قرار نهاد کتابخانه ها با مشارکت دیگر دستگاه ها قرار گرفته تا اینکه دسترسی هم به این مراکز تسهیل شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از مردم خواست تا در توسعه منابع کتابخانه های عمومی همکاری کرده  و کتاب های مورد مطالعه و مفید خود را به این مراکز اهدا و یا با کمک های نقدی در رفع نیاز کتابخانه ها همکاری کنند.

کد خبر 1229303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha