حماسه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر اولین ها

مردم قهرمان و همیشه در صحنه تبریز یک دل و یک صدا،هم‌پای سایر هموطنان برای حمایت از نظام اسلامی با شعار «حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی،همزمان با یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی استکبارستیزی و روز دانش آموز، مردم همیشه در صحنه و ولایی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز هم‌پای دانش‌آموزان انقلابی در مراسم باشکوه سیزده آبان حاضر شده و باری دیگر از استکبار جهانی و دست‌نشانده‌ها و عمالش اعلام برائت و انزجار کردند.

بنابراین گزارش، اقشار مختلف مردم تبریز به ویژه دانش‌آموزان در این راهپیمایی غرش مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و با تجدید بیعت با ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، اقدامات اخیر در راستای بر هم زدن امنیت و نظم عمومی در جامعه را محکوم کردند و خواستار پایان مماشات با آشوب‌گران و برخورد جدی با مخلان امنیت شدند.

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳آبان از ساعت ۱۰ صبح از محلات و مساجد آغاز و سپس بصورت یکپارچه و متحد به سمت مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز ادامه داشت.

سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام «شیخ علی شیرازی»، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و حسن ختام راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱، قرائت قطعنامه و اقامه نمازعبادی سیاسی جمعه‌ به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز،حضرت آیت الله آل هاشم بود.

 

کد خبر 1229305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha