مهلت ارسال آثار جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس تمدید شد

مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار به شصت‌ و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس به دلیل استقبال فیلم‌سازان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس که با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، به مدت چهار روز از تاریخ چهار تا هفت بهمن‌ماه در استان بوشهر برگزار می‌شود، به دلیل استقبال فیلم‌سازان و البته سرعت پایین اینترنت، تمدید شد.

نام‌نویسی این دوره از جشنواره منطقه‌ای از روز بیست و یک شهریورماه سال جاری آغاز شده بود و تا پانزده آبان‌ماه ادامه داشت ولی در حال حاضر به دلیل درخواست فیلم‌سازانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند، مهلت نام‌نویسی تا دوازده آذر تمدید شده است.

فیلم‌سازانی که برای حضور در شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توانند تا پانزده آذر سال جاری نسخه نهایی آثار خود را به صورت فیزیکی (در قالب DVD یا…) و الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است که فایل فیلم‌های ارسالی حداکثر یک گیگا بایت باشد.

این دوره از جشنواره در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در اولویت انتخاب و داوری خواهند بود.

هنرمندان یازده استان (گلستان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان و بوشهر) در شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان– خلیج فارس که توسط انجمن سینمای جوانان بوشهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

کد خبر 1230571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha