گرامیداشت روزدانش آموز و شهدای شاهچراغ توسط کانون مشکات روستای قرطاول مراغه

رزمی گفت: برنامه ای به مناسبت گرامیداشت هفته دانش آموز و شهدای شاهچراغ به همت کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه برگزار گردید.

«خدیجه رزمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دانش آموز،اظهار کرد: برنامه ای به مناسبت گرامیداشت هفته دانش آموز و شهدای شاهچراغ با همت و هماهنگی کانون فرهنگی هنری مشکات و کانون خدمت رضوی مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول و با همکاری مدارس بهار،شهدای قرطاول،امیرالمومنین با میزبانی دبستان بهار برگزار گردید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان روستای قرطاول مراغه درباره اهمیت این روز بزرگ گفت:انتقال و یادآوری حوادث آن روزها به دانش‌آموزان و دانشجویان موجب می‌شود که آنان قدر روزهای انقلاب را بدانند.

رزمی با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان روزی مهم در تاریخ انقلاب به شمار می‌رود افزود: ۱۳ آبان ماه روزی به‌ یادماندنی در تاریخ انقلاب است چرا که در این روز ترفندهای شوم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران برملا شد.

وی تلاوت قرآن توسط «میثم رزمی» از قاریان منطقه،اجرای سرود ملی، سخنرانی توسط ریاست محترم دفتر آستان قدس رضوی شهرستان مراغه در مورد ۱۳ آبان و شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)، توصیه های جانشین محترم فرمانده سپاه ناحیه مراغه درباره بسیج دانش آموزی و نقش موثر آن در کشور، اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان، پذیرایی از حاضرین و میهمانان گرامی، پیاده روی از مدارس تا مزار شهدای روستا و نثار فاتحه برای شادی روح آن عزیزان را از برنامه های اجرایی در این مراسم عنوان کرد.

رزمی خاطرنشان کرد:در پایان برنامه به چندین نفر از بچه های مسجد وکانون که در طول سال در برنامه های اجرایی فعالیت مثمر ثمر داشتند جوایزی اهدا گردید.

گفتنی است،تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از مناسبت‌های مهم این روز است.

کد خبر 1229018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha