حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیت سردار شهید «حشمت الله عشوری»

محمدمحمدی اسماعیلی،وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت هفته فرهنگی مازندران با خانواده معظم سردار شهید «حشمت الله عشوری انبارسری» از شهرستان تنکابن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته فرهنگی مازندران برای حضور در جشن روز ملی مازندران و بازدید از پروژه های فرهنگی این استان به غرب استان مازندران ‌ سفر کردند.

 

محمد مهدی اسماعیلی، شامگاه (۱۳آبان) در ‌دیدار با خانواده معظم سردار شهید «حشمت الله عشوری انبارسری» از شهرستان تنکابن،‌ ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای مازندرانی اظهار کرد: قدردان ایثار و از خودگذشتی شهدا و خانواده های معظم این مردان خدایی هستیم.

وی با اشاره به نقش و جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه، گفت: زبان ما از بیان ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا قاصر است و امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم.

محمد حسین هادیان،‌ مشاور وزیر و ریاست مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی،  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید شمس الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی و حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

به گزارش شبستان، شهید  حشمت الله عشوری انبارسری، فرزند «عزت الله» در تاریخ یکم فروردین ۱۳۴۳در شهرستان تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ پنجم مرداد ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد منطقه اسلام آباد کرند به شهادت رسید.

کد خبر 1229309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha