برق به عنوان صنعت زیربنایی، فراهم کننده بسترهای لازم رشد و پویایی کشور است

وهابی گفت: برق به عنوان صنعت زیربنایی در فرآیند توسعه اقتصادی کشور و ایجاد زیرساخت های توسعه، نقشی ارزنده و اساسی دارد و بسترهای لازم را برای پویایی و رشد کشور در زمینه های گوناگون فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سید محسن وهابی امروز (14 آبان) در نشست با ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که با ایثار خود این انقلاب ارزشمند را از چنگال مستکبران نجات داردند.

 

مجری امور فرهنگی، دینی و ایثارگران شرکت توانیر با بیان اینکه اعتلای کشور مرهون ایثارگران است افزود: کاری که همکاران در این صنعت عهده‌دار هستند در نوع خود انجام وظیفه ارزنده‌ای بوده که در خیلی از مواقع مستلزم ایثارگری است.

 

وی با تاکید بر اینکه شهدا همیشه بر گردن ما حق دارند و ما نیز باید با انجام وظیفه و خدمت شبانه‌روزی باید این حق را ادا کنیم ادامه داد: ما افتخار داریم در مجموعه‌ای خدمت کنیم که با اصلی‌ترین عناصر آسایش و امنیت خاطر مردم و توسعه عمرانی کشور سر و کار دارد افتخار کمی نیست.

 

این مقام مسئول با اشاره به موفقیت صنعت برق برای عبور از پیک بار تابستان بیان کرد: همدلی و همراهی مردم و مسئولان و تلاش متخصصین صنعت برق در این راستا جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وهابی اضافه کرد: برق به عنوان صنعت زیربنایی در فرآیند توسعه اقتصادی کشور و ایجاد زیرساخت های توسعه، نقشی ارزنده و اساسی دارد و بسترهای لازم را برای پویایی و رشد کشور در زمینه های گوناگون فراهم می‌سازد.

 

مجری امور فرهنگی، دینی و ایثارگران شرکت توانیر یاد آور شد: در  طول چهار دهه از گذشت انقلاب رشد چشمگیری در این صنعت داشته‌ایم تا جایی که اکنون در اغلب تجهیزات صنعت برق خودکفا هستیم.

 

کد خبر 1229398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha