برگزاری حلقه قرآنی کودکان در کانون «حضرت معصومه (س)» دهستان چم چنگ

مظاهری چم چنگی گفت: کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی نوجوان به همت کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» با دعوت از یکی از اساتید برجسته و با حضور پرشور نوجوانان در مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار شد.

«زیور مظاهری چم چنگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی نوجوان به همت کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» با دعوت از یکی از اساتید برجسته و با حضور پرشور نوجوانان در مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» مسجد جامع دهستان چم چنگ ادامه داد: کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی یکی از برنامه های است که به صورت مداوم و هفتگی ویژه خواهران و برادران در مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار می شود.

 

وی، ترویج و بسط فرهنگ قرآن و ایجاد زمینه برای جلب جوانان به علوم قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی توسط کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» در مسجد جامع دهستان چم چنگ عنوان کرد.

 

مظاهری چم چنگی تصریح کرد: جوانان و نوجوانانی که در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی شرکت می کنند با اصول روخوانی و روانخوانی صحیح آشنا می شوند.  

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» مسجد جامع دهستان چم چنگ ادامه داد: استفاده از اساتید مجرب در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این کلاس های آموزشی شده است.  

 

وی بابیان اینکه برگزاری کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه جوانان و نوجوانان یکی از فعالیت های اصلی کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» است ابراز کرد: جوانان و نوجوانان زیادی از کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی استقبال می کنند.

 

مظاهری گفت: کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» و با حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار می شود.

 

کد خبر 1229400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha