غرفه کانون ‌«دوستان آسمانی» جهرم در نمایشگاه ‌استانی ‌«اسوه» بسیج برپا شد

غرفه دستاوردهای کانون و پایگاه «دوستان آسمانی» جهرم در نمایشگاه استانی «اسوه» بسیج در حسینیه «ثارالله (ع)» شیراز برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، چهارمین نمایشگاه طرح اسوه در راستای ارزیابی پایگاه های نمونه و اسوه بسیج طی سالهای 1400 تا 1401 بین پایگاه های مقاومت بسیج تمامی شهرستان ها برگزار شده و پایگاه اسوه از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان های مختلف دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند.

 

پایگاه و کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم نیز در نمایشگاه و جشنواره پایگاه های اسوه استان فارس که در حسینیه «ثارالله (ع)» شیراز برپا شده، شرکت کرده و بچه های مسجد با برپایی غرفه در این نمایشگاه، دستاوردها و توانمندی های این مجموعه فرهنگی را به نمایش گذاشته اند.

 

در این نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های بسیج در محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصاد مقاومتی، حلقه های صالحین ارائه شده و هدف آن مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق پایگاه‌ها است.

 

همچنین در پایان این نمایشگاه نیز پایگاه های برتر معرفی و در نمایشگاه اسوه بسیج در کشور که در هفته بسیج برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در چند دوره مختلف به عنوان پایگاه نمونه کشوری در طرح «اسوه» معرفی شده است.

 

کد خبر 1229423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha