برپایی ایستگاه هنر در زرندیه

جوانمرد از برپایی ایستگاه هنر در شهرستان زرندیه همزمان با راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد.

احمد جوانمرد، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم مومن و انقلابی شهرستان زرندیه در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: در این روز برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با هدف تبیین فرهنگ دینی و انقلابی در بین نسل جوان و نوجوان در شهرستان زرندیه زرندیه برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه اضافه کرد: روز جمعه سیزدهم آبان همزمان با راهپیمایی باشکوه مردم در شهر مامونیه به همت این اداره و کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عج) ایستگاه هنر در جنب این مسجد برپا شد.

 

 

وی افزود: در این ایستگاه که با استقبال بسیار خوب کودکان، نوجوانان، جوانان و عموم مردم واقع شد، علاقه‌مندان به کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع استکبار ستیزی و فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.

 

این مقام مسئول زبان هنر را بهترین زبان برای بیان مفاهیم دانست و بیان کرد: حاضرین در این ایستگاه با زبان هنر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و دست نشانده های آنان نشان دادند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ضمن تقدیر از حضور و استقبال گسترده کودکان و نوجوانان از ایستگاه هنر بیان کرد: آثار نقاشی و رنگ آمیزی شرکت کنندگان در مسجد به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 1229441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha