آیت الله فاضلیان معلم اخلاق ، خدمتگزار مردم و وفادار به نظام و انقلاب بود

آیت‌الله درّی‌ نجف‌آبادی در مراسم سالگرد آیت الله فاضلیان در همدان گفت: آیت‌الله فاضلیان معلم اخلاق، ادب و مردم‌دار، وفادار به انقلاب و نظام، خدمتگزار مردم و اهل احسان و نیکی بود.

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر آیت‌الله «قربانعلی درّی‌ نجف‌آبادی»  امروز در مراسم  دومین  سالگرد عالمان ربانی آیت‌الله فاضلیان و لطیفی‌گنبدی در مسجد جامع ملایر با تسلیت وفات حضرت معصومه(س)  گفت:  امام راحل و علمای بزرگی همچون آیت‌الله گلپایگانی، خوانساری، آخوند همدانی، میرشاهولد، فاضلیان و لطیفی‌گنبدی عمر خود را وقف کردند تا شجره طیبه انقلاب به برا بنشیند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ،آیت‌الله لطیفی‌گنبدی و آیت‌الله فاضلیان را  معلم اخلاق، ادب و مردم‌دار، وفادار به انقلاب و نظام، خدمتگزار مردم و اهل احسان و نیکی برشمرد و افزود: ما  باید وظیفه‌مان را نسبت به این علمای بزرگ، نظام و رهبر معظم انقلاب ادا کنیم.

 

وی با بیان اینکه  عالمان ربانی را افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستندبیان کرد: از دل مردم وفادار و عاشق اهل بیت(ع) و امام حسین(ع)، فرزندان دلیری همچون علمای ربانی، سردار شهید سلیمانی، سیدحسن نصرالله بیرون می‌آید و رشد می‌کند تا چراغ هدایت مردم شوند.

 

امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت  «علی نظری»؛ گفت:  شهدای شاهچراغ و دیگر شهدای امنیت که به دست مزدوران و اغتشاش‌گران به شهادت رسیدند، شهدا ستون فقرات این ملت هستند و ظلم و جنایت منافقان و داعش‌یان هرگز قابل توجیه نیست.

 

آیت‌الله درّی‌ نجف‌آبادی ادامه داد: بسیاری از نیروهای زحمتکش و مخلص انتظامی در اتفاقات اخیر به دست داعش محلی در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند که قابل بخشش نیست.

 

وی با بیان اینکه این جنایت‌ها و خیانت‌های آشوبگران و مزدوران هرگز مغفول نمی‌ماند، افزود:  رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه  دایما دچار شکست شده و خداوند انسان‌های بزرگی را می‌فرستد که در ایثار و شهامت، مرد میدان عزت و شهادت هستند..

 

آیت‌الله درّی‌ نجف‌آبادی در ادامه قم را کانون نورافشانی و هدایت دانست و گفت: از این شهر مقدس عالمانی بزرگ برخاستند که راه آنها راه قیام برای خدا، مقابله با شرک و نفاق است.

 

وی هدف اصلی دشمنان را تجزیه ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از ۴۰ سال است که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد و در تمامی توطئه‌های شوم خود، با شکست مواجه شده‌اند.

 

امام جمعه اراک گفت:رهبر فرزانه انقلاب همواره روی وحدت دنیای اسلام تاکید دارند، و امروز روز وفاق و همدلی است و بیش از هر زمان دیگری به وحدت امت اسلامی در مقابل کفر و شرک نیاز داریم.

 

آیت‌الله درّی‌ نجف‌آبادی با بیان اینکه  امنیت، عزت و استقلال امروز را مرهون خون مطهر شهدا است  و گفت: کسانی‌که در اتفاقات اخیر سر سفره آل سعود و رژیم صهیونیستی نشستند و به جای فداکاری، کارشکنی کردند و اسلح در دست گرفتند، هر چه سریعتر به دامات ملت بپیوندند، چراکه از چنگال عدالت نمی‌توانند فرار کنند.

 

 وی خطاب به آشوبگران گفت: چرا  آب به آسیاب دشمن می ریزید  ما برای این انقلاب  خون داده ایم امروز با  برای پیشرفت بیشتر انقلاب تلاش کرد  نه اینکه به جان هم وطنانمان افتاد  فردای قیامت جواب خدا را چه می دهید

وی با تاکید بر اینکه مدعیان دروغگو هیچ حرفی برای مردم ایران ندارند، تاکید کرد: حالا که از شرّ گرگ‌های رضاخانی، پهلوی و صدامیان خلاص شده‌ایم، پس ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن نریزیم و تخت امر رهبر معظم انقلاب راه پرافتخار نظام اسلامی و انقلاب را تا رسیدن به قله‌های بلند پیشرفت ادامه دهیم..

کد خبر 1229468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha