طرح «آموزش هنر برای همه» در ۶ شهرستان فارس اجرا می شود

موسوی نژادیان گفت: طرح «آموزش هنر برای همه» در مرحله اول در شهرستان های «خرامه»، «بیضا»، «فراشبند»، «زرین دشت» و «کوهچنار» و محله های «میانرود»، «سلطان آباد» و بلوار «اتحاد» و همچنین روستاها و مناطق اطراف آن اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سید رسول موسوی نژادیان، امروز شنبه (14 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: طرح «آموزش هنر برای همه» یکی از مواردی بود که توسط وزیر مطرح شد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به طور جدی پیگیری آنست.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: طرح آزمایشی آن در چند استان برگزار شد و در فارس 45 هزار و 500 نفر از علاقمندان ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس هم به عنوان برخوردار هنری محسوب می شود و جز آخرین استان هایی هست که این طرح در آن اجرایی می شود، افزود: این طرح در مرحله اول در شهرستان های «خرامه»، «بیضا»، «فراشبند»، «زرین دشت» و «کوهچنار» و محله های «میانرود»، «سلطان آباد» و بلوار «اتحاد» و همچنین روستاها و مناطق اطراف آن اجرایی می شود.

موسوی نژادیان گفت: این طرح سوای از رایگان بودن، طرح مهارت محور است و بر اساس مدل مهارت آموزی اجرا می شود و در سه رویکرد برگزار خواهد شد که این سه محور آموزش، تولید و فروش آثار است.

کد خبر 1229471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha