گروه معارف باید تکیه گاه اخلاقی و معنوی برای دانشجویان باشد

حجت الاسلام حسینی مطلق گفت:کار تربیتی استادان معارف در کنار آموزش از رسالتهای مهم گروه معارف در دانشگاه هاست و گروه معارف باید تکیه گاه اخلاقی و معنوی برای دانشجویان باشد.

به گزاترش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت الاسلام «سید مهدی حسینی مطلق» در نشست هم اندیشی استادان گروه معارف دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد گفت:استادان معارف از ظرفیت کلاس های معارف برای گفت و گو و شنیدن نظرات دانشجویان و تبیین مسایل و شبهات حداکثر استفاده را ببرند.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد افزود:فعالیت استادان گروه معارف و حضور آنها در خوابگاه های دانشجویان و برگزاری اردوها تعامل و صمیمیت بیشتری با دانشجویان برقرار می کند.

 

وی ادامه داد: توانمندسازی، ایجاد انگیزه و به روز بودن استادان گروه معارف در حضور و مشارکت فعال دانشجویان در کلاس های درس تاثیر بسزایی دارد.، همچنین کار تربیتی استادان معارف در کنار آموزش از رسالتهای مهم گروه معارف در دانشگاه هاست و گروه معارف باید تکیه گاه اخلاقی و معنوی برای دانشجویان باشد.

 

حجت الاسلام حسینی مطلقگفت: حرکت علمی و پیشرفت های دانشگاه‌ها در دهه‌های اخیر چشمگیر و برجسته است اما جریانی با سرمنشأ خارجی و با امتداد داخلی سعی دارد با بی‌ارزش نشان دادن و یا کوچک شمردن حرکت علمی کشور و پیشرفت های به‌دست آمده، مردم و جوانان را نا امید کند.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: ما به این حد از پیشرفت علمی به هیچ وجه راضی نیستم و تا رسیدن به نقطه مطلوب و شایسته، فاصله زیادی داریم و باید در گام دوم به نقطه اوج برسیم.

کد خبر 1229488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha