حضور مردم در ۱۳ آبان جدیت آنها در دفاع از ولایت و انقلاب را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به حضور گسترده دهه هشتادی ها و اقشار مختلف مردم در مراسم ۱۳ آبان گفت: حضور مردم در ۱۳ آبان جدیت آنها در دفاع از ولایت و انقلاب را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام حسن سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد بازتاب حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مراسم 13 آبان امسال با شور و آمادگی بیشتری در سراسر کشور برگزار شد. مردم هر زمان احساس کنند دشمن درصدد ضربه به انقلاب اسلامی است به هر شکلی که بتوانند چه از لحاظ سیاسی، فرهنگی یا مسایل دیگر آگاهانه به صحنه می آیند.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور دهه هشتادی ها در مراسم 13 آبان اظهار داشت: دهه هشتادی ها با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور خود را به دنیا اعلام کردند و این حضور جدیت مردم در دفاع از ولایت و انقلاب را به دنیا نشان داد.

 

وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه اگر ذره ای مردانگی داشته باشند حضور پرشور مردم در صحنه را به نمایش می گذارند، گفت:‌ مردم ایران با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اما همانند روزهای ابتدایی پای ارزش های انقلاب و ولایت و رهبری با جدیت ایستاده اند و اجازه نخواهند داد عده ای که گوش به فرمان شبکه های خارجی هستند، کشور را به آشوب بکشانند.

 

 

وی با بیان اینکه اصل حرکت دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان از 15 خرداد 43 به رهبری امام (ره) آغاز شد، گفت: نظام استکباری همواره به دنبال سلطه بر کشورهای مختلف است اما در ایران نتوانستند به هدف خود برسد. آمادگی و مبارزه مردم و حضور آنها توانست دست استکبار و چهل هزار مستشار نظامی استکباری را از ایران قطع کند و دیگر مجالی برای حضور آنها در ایران اسلامی وجود ندارد.

 

 

کد خبر 1229491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha