ثبت ۶ هزار تماس با مرکز اورژانس اجتماعی/ زنان آسیب‌دیده، توانمند می‌شوند

کیانی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۶ هزار مورد تماس با اورژانس اجتماعی استان گلستان برقرار شده که نیمی از آن ها مرتبط بوده و ساماندهی لازم نیز انجام شده است.

«سکینه کیانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: در سازمان بهزیستی توجه ویژه ای به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و مقوله پیشگیری شده است و از 4 معاونت فعلی 2 معاونت به صورت مستقیم مرتبط با این حوزه فعالیت می کنند.

 


مدیر بهزیستی شهرستان گرگان با اشاره به فعالیت های دفتر آسیب های اجتماعی در این شهرستان، گفت: مرکز اورژانس اجتماعی با شماره 123 در گرگان فعال است و در 6 ماهه نخست امسال بیش از 6 هزار مورد تماس با این مرکز برقرار شده که نیمی از آن ها مرتبط بوده و ساماندهی لازم نیز انجام شده است.

 


وی افزود: در مرکز استان 4 مرکز مرتبط با موضوعات آسیب های اجتماعی داریم. مرکز ندای مهر وظیفه شناسایی دختران آسیب دیده اجتماعی یا در معرض آسیب را برعهده دارد. مرکز کودکانه خیابانی روزانه و شبانه در مرکز استان دایر است و مرکزی تحت عنوان خانه امن برای زنان خشونت دیده و یک مرکز سلامت دختران نیز فعال است.

 


کیانی بیان کرد: تنها مرکز بازپروری استان به منظور حمایت از زنان آسیب دیده اجتماعی و خانوادگی در شهرستان گرگان ایجاد شده که با توجه به اعتبارات تخصیصی برای توانمندسازی و بازگشت این افراد به اجتماع تلاش می کنیم.

 

کد خبر 1229517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha