تحلیل و بررسی استكبارستیزی به عنوان مقدمه ظهور با توجه به آیات سور مباركه قصص و مؤمنون

برنامه "باران امید" كاری از گروه علوم قرآنی شبكه رادیویی قرآن است كه روزهای جمعه هر هفته با موضوع مهدویت از منظر قرآن كریم ساعت ۹ صبح به مدت ۴۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ همزمان با فرارسیدن سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استكبار جهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریكا و روز دانش آموز باران امید رادیو قرآن كه جمعه ها حوالی ساعت ۹:۲۰ به صورت زنده روی آنتن رادیو قرآن می رود، جمعه سیزدهم آبان ماه در قالب ویژه برنامه تقدیم مخاطبان شد.

 

 این برنامه به طور اختصاصی به موضوع گرامیداشت روز دانش آموز و روز مبارزه با استكبار جهانی پرداخت. همچنین باران امید در بخش كارشناسی به موضوع استكبارستیزی به عنوان مقدمه ظهور با توجه به آیات ۳۹ سوره مباركه قصص و آیه ۴۹ سوره مباركه مؤمنون پرداخت و میزبان تلفنی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد روحانی كارشناس مذهبی بود. پخش فرازهایی ناب از این سوره مباركه و تماس های تلفنی مخاطبان باران امید كه به بیان دیدگاههای خود در خصوص موضوع برنامه پرداخته بودند.

 

از دیگر بخش های این برنامه بود. گفتنی است؛ در هر برنامه علاوه بر اینكه به موضوع مهدویت از منظر قرآن كریم، بررسی ریشه های قرآنی مهدویت و فرهنگ انتظار پرداخته می شود، یك سوال چند گزینه ای به منظور مشاركت مخاطبان مطرح می شود و مخاطبان می توانند برای مشاركت در سوال برنامه به سامانه پیامكی ۳۰۰۰۰۱۰۰ پیامك داده و یا با شماره های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ تماس بگیرند . این برنامه به تهیه كنندگی فاطمه گنجی و با اجرای كتایون درویشی تقدیم مخاطبان می شود.

کد خبر 1229525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha