بهره‌ برداری از باند دوم بزرگراه «دشت ارژن-ابوالحیات» یک پروژه مهم حمل و نقل جاده ‌ای است

قاسمی گفت: بهره‌ برداری از باند دوم بزرگراه «دشت ارژن-ابوالحیات» یک پروژه مهم در حوزه حمل و نقل جاده ‌ای به شمار می رود و اجرای آن هم دشوار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، رستم قاسمی، امروز شنبه (14 آبان) در مراسم بهره برداری از باند دوم بزرگراه «دشت ارژن-ابوالحیات» گفت: علیرغم انجام اقدامات و تلاش های انجام شده اما در حمل و نقل ریلی، جاده ‌ای و هوایی شرایط خوبی در کشور نداریم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای ایجاد تحول در بخش حمل و نقل هوایی و ریلی که نیازمند یک کار جهادی است در پی برگزاری جلسه ‌ای با مقام معظم رهبری (مدظلله العالی)، مصوبه‌ لازم دریافت شده است که اکنون در دست اقدام است.

وی با تاکید بر تقویت دیپلماسی اقتصادی و ترانزیت در دولت سیزدهم بیان کرد: تا پیش از دولت سیزدهم، حمل و نقل ترانزیتی ما سه تا چهار میلیون تن بود که اکنون به 15 میلیون تن رسیده و قصد داریم تا 50 تن هم آن را ارتقا دهیم.

قاسمی در این مراسم بهره برداری تصریح کرد: بهره‌ برداری از باند دوم بزرگراه «دشت ارژن-ابوالحیات» یک پروژه مهم در حوزه حمل و نقل جاده ‌ای به شمار می رود و اجرای آن هم دشوار بوده است.

وی اعلام کرد: آزادراه شیراز به اصفهان در مراحل نهایی خود قرار دارد که تا پایان سال جاری 6 قطعه از آن افتتاح خواهد شد که نقش مهمی در حوزه حمل و نقل جاده ای دارد.

کد خبر 1229564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha