حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده از نگهبان مصدوم عیادت کرد

رییس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با سفر به استان کرمانشاه ضمن عیادت از علی‌اکبر میرزایی نگهبان مصدوم حادثه حمله اغتشاشگران به کانون‌های مساجد استان از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده امروز شنبه (۱۴ آبان‌ماه) با حضور در بیمارستان گلستان کرمانشاه از «علی اکبر میرزایی» نگهبان و سرایدار ساختمان ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه عیادت کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ما در روزهای اخیر شاهد برخی اتفاقات تلخ و ناگوار در سطح کشور همچون حمله به کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه و مجروح شدن نگهبان این کانون بوده‌ایم، اظهار کرد: متاسفانه این نگهبان دلسوز و مسجدی دچار سوختگی شدید شده است. ما در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنری مساجد از اولین لحظات وقوع این اتفاق، پیگیر حال عمومی آقای میرزایی بودیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده یادآور شد: امروز هم توفیق سفر به کرمانشاه برای عیادت این نگهبان عزیز فراهم شد زیرا قصد داشتیم از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار بگیریم. خدا را  شاکر هستیم کادر درمان در بیمارستان‌ با تمام توان تلاش کرده تا مانع از بروز عفونت شود و با توجه به سوختگی شدید و روند طولانی درمان خوشبختانه شرایط عمومی ایشان روبه بهبودی است.

 

رییس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه در این حمله برخی اغتشاشگران بمب آتش‌زا درون ساختمان کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه پرتاب کرده و نگهبان این مرکز بر اثر این حادثه مجروح و دچار سوختگی شده است ولی جای شکرگذاری دارد با انتقال به موقع ایشان به مراکز درمانی، کار درمان آغاز و تا به امروز عفونت کنترل شده است.

 

وی تصریح کرد: تمام کسانی که از حقوق بشر و حقوق انسان‌ها حرف می‌زنند در همه ‌جای دنیا می‌دانند که اماکن متبرکه و مساجد حرمت و امنیت دارند و هیچ کس به این نهادها تعرض نمی‌کند، ولی امروز شما بعضی از خبرها را می‌شنوید که به ساحت مساجد و حتی روحانیت جسارت کرده و حتی در اوج بی‌رحمی برخی اغتشاشاگران قرآن و مسجد را نیز هدف حملات خود قرار می‌دهند و این بیانگر باطن خبیث این افراد است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده در ادامه از نیروهای امنیتی خواست که هرچه سریع‌تر عوامل این جنایت را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

 

گفتنی است، سوم آبان‌ماه اغتشاشگران با پرتاب کوکتل مولوتف به ساختمان کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه را به آتش کشیده و نگهبان این ساختمان را مصدوم کردند.

 

کد خبر 1229575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha