تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده بر اهمیت حضور جوانان در مدیریت کانون‌های مساجد

رییس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بازدید از کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: مسجدی پویا، فعال و اثربخش است که شاهد حضور همه اقشار و سنین به ویژه جوانان و نوجوانان باشد، بنابراین باید ازمشارکت جدی جوانان برای مدیریت و برنامه‌ریزی‌های کانون‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده عصر امروز شنبه (۱۴ آبان‌ماه) پس از عیادت از علی اکبر میرزایی نگهبان کانون مساجد کرمانشاه که در اغتشاشات اخیر دچار سوختگی شدید شد از کانون ‌های مساجد استان نیز بازدید کرد.

 

در این بازدید رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، از زحمات کارکنان خدوم کانون‌های مساجد کرمانشاه که با شور و اشتیاق در راستای جذب جوانان فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

 

وی همچنین خطاب به کارکنان کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: مسجدی پویا، فعال و اثربخش است که شاهد حضور همه اقشار و سنین به ویژه جوانان و نوجوانان باشد و فلسفه تشکیل و راه‌اندازی کانون‌های مساجد هم همین هدف است.

 

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده باید از مشارکت جدی جوانان برای مدیریت و برنامه‌ریزی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استفاده کرد.

 

 

گفتنی است، در حاشیه این بازدید رییس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از اتاق نگهبانی کانون که توسط اغتشاشگران دچار آتش‌سوزی شده بود، بازدید کرد.

 

کد خبر 1229589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha